آخرین اخبار

28. فروردين 1396 - 22:48   |   کد مطلب: 7831
فرمانده سپاه فتح استان در حاشیه سفر چند روزه به کهگیلویه در جمع حلقات ویژه صالحین قرآنی دهدشت حضور یافته و کیفیت کاری این حلقات را ارزیابی کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  فرمانده سپاه فتح استان در حاشیه سفر چند روزه به کهگیلویه در جمع حلقات ویژه صالحین قرآنی دهدشت حضور یافته و کیفیت کاری این حلقات را ارزیابی کرد.

سردار یدالله بوعلی که در بازدید و سرکشی از ناحیه مقامت بسیج و حوزه های بسیج تابعه کهگیلویه به سر می برد، با حضور در جمع حلقات صالحین ویژه قرآنی ضمن بازدید از روند فعالیت این حلقات، کیفیت و کمیت  حلقات صالحین قرآنی را ارزیابی کرد.

وی، که سفری چند روزه به شهرستان کهگیلویه داشته است با حضور در مساجد و پایگاه های بسیج در حلقات قرآنی صالحین این شهرستان شرکت کرد.

بوعلی از وضعیت و محتوای این حلقات قرآنی ابراز رضایت کرد و افزود: قرآن را باید هر چه بیشتر در بین جوانان و خانواده ها ترویج دهیم و جوانان را به حفظ قرآن کریم دعوت کنیم.

 

سرگرد آرست معاونت صالحین سپاه فتح استان، سرهنگ سعید برومندزاده فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه به همراه جمعی از پرسنل بسیج شهرستان فرماندهی سپاه فتح را همراهی کردند.

انتهای پیام

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک