آخرین اخبار

25. فروردين 1396 - 1:05   |   کد مطلب: 7818
با حضور نماینده سازمان تبلیغات و مسئول هیئت بانوان دیشموک صورت گرفت
مراسم روز پایانی اعتکاف بانوان در دیشموک/ تجلیل از دانش‌اموزان دختر خردسال معتکف+تصاویر
با حضور نماینده سازمان تبلیغات اسلامی دیشموک و مسئولی هیئت مذهبی-فرهنگی بانوان حضرت فاطمه زهرا(س) شهر، مراسم روز پایانی اعتکاف برگزار شده است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  با حضور حجت الاسلام سید غلام حسن درسته نماینده سازمان تبلیغات اسلامی دیشموک و با حضور طوبی درفش مسئولی هیئت مذهبی-فرهنگی بانوان حضرت فاطمه زهرا(س) شهر، در مراسم روز پایانی اعتکاف در مسجد صاحب الزمان(عج) دیشموک، به همت هیئت مذهبی-فرهنگی بانوان حضرت فاطمه زهرا(س) از 8 دختر دانش اموز خردسال معتکف تجلیل بعمل آمده است.

 

خانم طوبی درفش مسئول هیئت مذهبی-فرهنگی بانوان حضرت فاطمه زهرا(س) دیشموک در حاشیه مراسم روز پایانی اعتکاف در مسجد صاحب الزمان (عج) دیشموک اظهار کرد: از دانش اموزان دختر خردسال معتکف تجلیل بعمل آمده است

 

خانم درفش تصریح کرد:  از طرف هیئت حضرت فاطمه الزهرا(س) شهر و بخش دیشموک به 8 نفر از معتکفینی که سن آنها پائین بود، مورد تشویق هیئت قرار گرفتند.

 

مسئول هیئت مذهبی-فرهنگی بانوان حضرت فاطمه زهرا(س) دیشموک با بیان اینکه، این کار  جهت دل گرمی وخوشحال شدن این گروه وشرکت کردن در کارهای مذهبی وفرهنگی شهرمان صورت گرفت، اذعان کرد:  برای فرهنگسازی و دعوت نسل دانش اموز و خردسال به انجام کارهای فرهنگی-مذهبی و جذب آنها، این کار صورت گرفت.
 

 

حجت الاسلام سید غلام حسن درسته در مراسم روز پایانی در جمع معتکفین با بیان اینکه، اعتقاد نداشتن به ولایت  را یکی از مهمترین دلایل  عذاب قبر عنوان کرد و گفت: متاسفانه در جامعه امروزی عده ای بحث ولایت را به  دید سیاسی می نگرند.

 

نماینده سازمان تبلیغات دیشموک با اشاره به اینکه، دو نوع ولایت تکوینی و تشریحی داریم، اذعان کرد: ولایت تکوینی ؛ ولایتی مثل پیغمبر،علی ابن ابی طالب و امامان که از طرف خدا به ما رسیده است.

 

درسته منظور از اعتقاد نداشتن به ولایت یعنی عدم اعتقاد به امامان معصوم(ع) عنوان و خاطرنشان کرد: انسانی که معتکف می شود باید دلش را به ولایت امامان وصل کرده و هم قلب خویش را به قران و خدا نزدیکتر کند.

 

نماینده سازمان تبلیغات دیشموکتمسک به قرآن و توسل بر اهل البیت عصمت  و طهارت را دو اصل مهم خواند و گفت: به غیر اینها ما چیزی نداریم.

 

درسته، ضمن تقدیر و تشکر از همه کسانی که در برگزاری مراسم اعتکاف همکاری داشتند، تصریح کرد: بدون شک هیئت مذهبی-فرهنگی حضرت فامطه زهرا(س) از هیئت های مذهبی فعال در دیشموک هستند که در طول سالیان اخیر همکاری های زیادی در برگزاری برنامه های فرهنگی و مذهبی دارند.

مراسم اعتکاف در مسجد صاحب الزمان خاتمه یافته و در پایان از دانش اموزان دختر که در این مراسم حضور پررنگ داشتند، تجلیل شده است.

 

از خانم ها آمنه آفریدون، یلدا شریعت نیا،  محدثه بهرا، آناهیتا نبی نیا، نسرین آتش سخن، سونیا نورالدینی، هاجرتآخیره و پریا فتاحی با تقدیم جوایزی،  از آنها تقدیر بعمل آمده است.

عکس از وحید آهنگ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک