آخرین اخبار

22. بهمن 1395 - 11:36   |   کد مطلب: 7574
قشرهای مختلف مردم شهر دهدشت همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی 22 بهمن شرکت و بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی و رهبری دلسوز و فرزانه تجدید میثاق کردند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، مردم ولایتمدار شهر دهدشت با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه، بار دیگر دین خود را به آرمان های انقلاب و امام (ره) ادا کرده و با مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

 

پیر و جوان، زن و مرد، با در دست داشتن پلاکاردهایی به مضامین، «انقلاب انفجار نور بود»، «22 بهمن ماه یوم‌الله است»،‌ «ای رهبر آزاده ، آماده‌ایم، آماده» و همچنین پرچم‌های سه رنگ جهوری اسلامی ایران، پیام استکبار ستیزی خود را به گوش جهانیان رساندند.

 

مردم همیشه در صحنه دهدشت یک صدا شعارهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست و دست خدا بر سر ما خامنه‌ای رهبر ما» و با مشت های گره کرده مسیر راهپیمایی را از محل ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه تا میدان امام حسین(ع) این شهر راهپیمایی کردند.

 

راهپیمایان که حضور جوانان و نوجوانان در بین آنها بسیار پررنگ بود، یکصدا فریاد زدند که تا خون در رگ دارند از انقلاب خود که ثمره خون هزاران لاله گلگون کفن است دفاع خواهند کرد و هر مانعی را از سر راه این انقلاب بر خواهند داشت.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک