آخرین اخبار

7. بهمن 1395 - 17:03   |   کد مطلب: 7482
با حضور مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت:
افتتاح دومین پارک مالیاتی در سوق+ تصاویر
دومین پارک مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد با مساحت 5 هزار و 500 مترمربع در شهر سوق ساخته شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، با حضور مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد دومین پارک مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد با مساحت 5 هزار و 500 مترمربع در شهر سوق افتتاح شد.

 

محمدعلی غفاری مدیرکل امور مالیاتی استان در حاشیه این مراسم گفت: این پارک از محل عوارض مالیاتساخت دومین پارک مالیاتی استان در سوق بر ارزش افزوده ساخته شده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان افزود: اشاعه فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه، نیاز به سرمایه گذاری و آگاهی دادن به مردم در خصوص نتایج و آثار مثبت آن دارد.

 

غفاری ادامه داد: اگر مودی مالیاتی و افراد جامعه بدانند پولی که به عنوان مالیات به دولت می‌پردازند صرف آبادانی کشور و ایجاد امکانات رفاهی برای خودشان می شود با میل و رغبت بیشتر حاضر به مشارکت هستند.

 

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر ضرورت ساخت پارک ورزشی در شهرهای کمتر برخوردار و محروم گفت:باید زمینه ای را فراهم  کنیم تا سرانه ورزشی در مناطق کمتر برخوردار افزایش یابد و بایستی دستگاه های مختلف به ورزش نیز نگاه ویژه داشته و آن را به عنوان یک ضرورت تلقی کنند.

 

وی افزود: خوشبختانه اداره کل امور مالیاتی استان توانسته با برنامه ریزی گام های خوب و موثری در ساخت پارک و توسعه اماکن ورزشی بردارد.

 

پیش از این نیز نخستین پارک مالیاتی استان در خیابان امام خمینی (ره ) شهر لیکک با یک هکتار مساحت و اعتبار چهار میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک