آخرین اخبار

15. اسفند 1393 - 10:28   |   کد مطلب: 714
گزارش صبح دومين روز رزمايش گردانهاي بيت المقدس شهرستان كهگيلويه:
نمايش اقتدار بسيجيان گردانهاي بيت المقدس سپاه ناحيه كهگيلويه+تصاوير
با هدف ارتقای بصیرت و آگاهی بسیجیان و افزایش توان رزم و حفظ اتحاد و انسجام بسیجیان در پایگاه ها و حوزه ها، رزمایش دو روزه گردان هاي بیت المقدس با حضور بسيجيان، در دشت مازه شهرستان كهگيلويه در حال برگزاري است.

 به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، با هدف ارتقای بصیرت و آگاهی بسیجیان و افزایش توان رزم و حفظ اتحاد و انسجام بسیجیان در پایگاه ها و حوزه ها، رزمایش دو روزه گردان هاي  بیت المقدس با حضور بسيجيان، در دشت مازه شهرستان كهگيلويه در حال برگزاري است.

 

 سرگرد پاسدار سعيد برومندزاده فرمانده سپاه ناحيه كهگيلويه در گفتگو با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني كهگيلويه، ضمن تقدیر و تشکر از حضور جوانان با روحیه بالا و بسیجی وار، گفت: بسیجیان برای  لبیک به منویات امام خامنه ای و الگو گرفتن از آرمانهای امام و شهدا و نشان دادن اقتدار و آمادگی خود برای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامي در چنین روزی و در این مکان تجمع کرده اند و انشاء الله با موفقیت نیز رزمایش را به اتمام خواهند رساند.

 

وي افزود: گردان های بیت المقدس بسیج در روز نخست از این رزمایش در کلاس های توجیهی و آموزشی شرکت کردند . در کلاس ها آموزش های تئوری دفاعی و جنگ های منظم و نامنظم و همچنین دفاع از کوی و برزن به بسیجیان گردان های بیت المقدس آموزش داده شد .بسیجیان کلاس ها و دورهای مختلف نظامی، عقیدتی، جهت یابی، رزم شبانه، مبارزه با دشمن فرضی و برنامه های دیگر را در این روز پشت سر گذاشتند.

 

فرمانده سپاه ناحيه كهگيلويه اظهار کرد: در ادامه اين رزمايش  امروز گردانهای بسیج  پس از استقرار و اسکان ، نسبت  به اجرای سناریوهای پیش بینی شده اقدام می نمایند.

 

وي بيان كرد: این مرحله از رزمایش با اجراي برنامه هاي  دفاع از کوی و برزن و پدافند غیرعامل اجرا می شود.

 

وی تصریح کرد: در روز نخست این رزمایش نیروهای شرکت کننده، آموزش های لازم را در کلاس های آموزشی به منظور شرکت در مرحله اصلی رزمایش  فرا گرفته وهم اكنون در حال برگزاري ادامه اين رزمايش بزرگ هستيم.

 

 

روز دوم رزمایش گردانهاي بیت المقدس با برگزاری صبحگاه مشترک گردان های بیت المقدس بسیج آغاز شد . در این روز نیروهای بسیجی در منطقه عملیاتی از پیش تعیین شده صبحگاه مشترک را برگزار نمودند.

 

اين رزمايش هم اكنون در حال برگزاري و تا عصر روز جمعه ادامه دارد.

اين گزارش در حال بروز رساني . . . ..

انتهاي پيام : و/آ

تصاوير زير مربوط به اجراي برنامه هاي رزمايش تا قبل از ساعت 9 صبح روز جمعه 15 اسفند مي باشد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک