آخرین اخبار

21. آذر 1395 - 13:11   |   کد مطلب: 7008
رئیس اداره آموزش و پرورش دیشموک خبر داد:
مشکل فضای آموزشی روستاهای انجیره و چِنگِل برطرف شد+تصاویر
رئیس اداره آموزش و پرورش دیشموک گفت: با نصب مدرسه پیش‌ساخته با اعتباری قریب20میلیون‌تومان مشکل فضای آموزشی روستاهای انجیره و چِنگِل برطرف شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  رئیس اداره آموزش و پرورش دیشموک در حاشیه افتتاح مدرسه پیش ساخته روستای چِنگِل در گفتگو با خبرنگار، اظهار کرد: با نصب مدرسه پیش‌ساخته با اعتباری قریب20میلیون‌تومان مشکل فضای آموزشی روستاهای انجیره و چِنگِل برطرف شد.

 

منصور صالح زاده رئیس اداره آموزش و پرورش دیشموک گفت: با نصب مدرسه پیش‌ساخته با اعتباری قریب20میلیون‌تومان مشکل فضای آموزشی روستاهای انجیره و چِنگِل برطرف شد.

 

وی با بیان اینکه، فضای آموزشی پیش ساخته "کانکسی"روستای‌های شرانگ‌رانگ و حیدری آجم از طریق اداره کل نوسازی مدارس و سَرسُر، بردله و طاهراباد از طرف یک خیر با پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و سَرتُل، "له لاشون" یا لوشان، انجیره و چِنگِل هم از طرف موسسه‌های خیریه ماموت واهل البیت تهران با پیگیری اداره آموزش و پرورش  و  بالاخره سر تنگ لیراب از طرف موسسه خیریه مهر گیتی تهران و با پیگری مدیرکل نوسازی مدارس تامین گردیده‌اند، خاطرنشان کرد: ساختمان مدارس پای‌پَره و تنگ‌سوخته  هم با پیگری اداره آموزش و پرورش و توسط گروه جهادی بسیجیان فجر صادق ساخته شده است.

 

صالح زاده با اشاره به نامناسب بودن وضع برخی دیگر از فضایهای اموزشی روستاهای دیشموک، تاکید کرد: روستای سرگچ یکی از بدترین مکان های اموزشی را دارد که مدرسه پیش ساخته آن به دلیل عدم برخورداری از راه ارتباطی مناسب، امکان انتقال و نصب در آن روستا نیست.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش دیشموک گفت: از زمان تصدی سمت مدیریت آموزش و پرورش دیشموک معضل فضای آموزشی بیش از12 منطقه روستایی و حتی در برخی مناطق دورافتاده برطرف گردیده است.

انتهای پیام:

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک