آخرین اخبار

22. تير 1395 - 0:56   |   کد مطلب: 5543
بی توجهی مدیران کهگیلویه به جامعه زنان شهرستان
برگزاری همایش عفاف و حجاب در دهدشت بدون حضور مسئولین+ تصاویر
همایش بزرگ عفاف و حجاب در دهدشت با حضور باشکوه مردم و عدم حضورمسئولین و فرماندار شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، به مناسبت روز عفاف و حجاب و سالروز شهادت معترضان به کشف حجاب توسط حکومت پهلوی،اجتماع مردمی دفاع از عفاف و حجاب با عنوان همایش مدافعان حریم خانواده، بدون حضور مسئولین و فرماندار شهرستان کهگیلویه در پارک مرکزی دهدشت برگزار شد.

 

درحالی که شرکت کنندگان در این مراسم در اجتماعی با شکوه مسیر مقابل سپاه ناحیه دهدشت به سمت میدان امام حسین(ع) راهپیمایی کردند، هیچکدام از مسئولین شهرستان کهگیلویه به خود زحمت ندادند که در این مراسم بزرگ و معنوی شرکت کنند.

 

تنها مسئولین حاضر در این مراسم امام جمعه موقت دهدشت،رئیس سازمان تبلیغات شهرستان و فرمانده ناحیه سپاه دهدشت بودند و دیگر مسئولین شهرستان از جمله فرماندار در این مراسم شرکت نکردند.

 

این بی مهری مسئولان شهرستان کهگیلویه در حالی است که حجاب و عفاف همواره بخشی عمده از رسالت انبیاء و اولیاء ادیان و علما بوده است زیرا حفظ حجاب و عفاف به حذف بسیاری از گناهان کمک می کند و رعایت حجاب اسلامی، به تهذیب و تزکیه نفس و ملکات نفسانی پرداخته و قرب الهی رانصیب انسان می کند مسئله ی حجاب که یک دستور دینی است و از مسائل مهم جامعه ماست و با بسیاری از مسائلی پیوندخورده، دارای ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی شده است .

 

حال باید دید که مسئولان شهرستان کهگیلویه در مقابل این بی مهری خود به نیمی از جامعه (زنان) شهرستان چه پاسخی خواهند داشت.

 

در این همایش نمایش «چفیه بابا» به نویسندگی و تهیه کنندگی رحیم دادوند اجرا و به خانواده‌های شرکت کننده بسته‌های فرهنگی اهدا شد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک