آخرین اخبار

26. ارديبهشت 1395 - 12:50   |   کد مطلب: 5301
با حضور مسئولان ملی و استانی برگزار شد
همایش «امید به امتداد حیات» در دهدشت + تصاویر
همایش "امید به امتداد حیات" با موضوع آب، خاک و هوا به همت تشکل مردم نهاد یاران مانا در سالن اجتماعات فرهنگ و ارشاد دهدشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، به همت تشکل مردم نهاد یاران مانا همایش «امید به امتداد حیات» با موضوع آب، خاک و هوا در سالن اجتماعات فرهنگ و ارشاد دهدشت برگزار شد.

 

این همایش با حضور درویش مدیرکل دفتر آموزش و مشارکت مردمی سازمان محیط زیست کشور، مهندس هاشمی مدیر کل مدیریت حوضه به هم پیوسته آبریز خلیج فارس و دریای عمان وزارت نیرو، همزه ولوی مدیر کل سازمان محیط زیست استان فارس و جمعی از مسولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

 

سید علی لدنی‌نژاد مدیرعامل شرکت آبفای شهری استان در این همایش  با اشاره به محدود بودن منابع تامین آب اظهار کرد: نمی‌توان آب شرب را نعمتی تلقی کرد که به وفور یافت می‌شود.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد افزود: حفظ و ذخیره منابع آب، مصرف بهینه آن و جلوگیری از اتلاف آن ‌در تاسیسات آبی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

 

لدنی‌نژاد حفظ منابع آب شیرین از طریق رعایت صرفه جویی، کاهش تلفات و جلوگیری از آلوده سازی آن را از طریق فرهنگ سازی بسیار اثرگذار دانست و تصریح کرد: برای تحقق این مهم اقشار مختلف جامعه و دستگاه‌های اجرایی باید به صورت جدی وارد میدان شوند.

 

در ادامه این همایش پس از سخنرانی میهمانان از فعالان حوزه آب و خاک در شهرستان کهگیلویه تجلیل به عمل آمد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک