آخرین اخبار

4. فروردين 1395 - 13:38   |   کد مطلب: 5036
عدل هاشمی گفت:‌ بعد از اینکه از دفتر مقام معظم رهبری استعلام گرفته‌ام و دیده‌ام که در این بحث حتی نیازی به کفاره هم نیست و نامه هم دارم ولی لازم نمی‌دانم در سایتها منتشر کنم، مشکلی را برای حضور در این عرصه ندیدم.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه ،سردار عدل هاشمی ابتدا و بعد از حضور در جمع مردم قلعه رئیسی، در جوار مرقد مطهر امامزاده میرسالار(ع) از بابت قسمی که مدتی قبل یاد کرده بود، از امامزاده میرسالار(ع) عذرخواست و گفت: بنده در زمانی که این قسم را یاد کردم، پاسدار بودم و بعد از آن که بازنشسته شدم و شرایط برای حضور در انتخابات محیا شد برای خدمت به مردم آمده‌ام.

 

وی افزود: بعد از اینکه از دفتر مقام معظم رهبری استعلام گرفته‌ام و دیده‌ام که در این بحث حتی نیازی به کفاره هم نیست، نامه هم دارم ولی لازم نمی‌دانم در سایتها منتشر کنم و مشکلی را برای حضور در این عرصه هم ندیدم.

 

وی با بیان اینکه، عده‌ای قصد سوء استفاده از این موضوع را داشتند، گفت: سیاست برای عده‌ای، من برای کارگری و نوکری مردم آمده‌ام.

 

هاشمی در ادامه و در مسجد صاحب الزمان(عج) دیشموک در جمع مردم پرشور این خطه از استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: برای آبادانی آمده ام، در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد و به قولهایی که داده‌ام وفا خواهم کرد.

 

منتخب مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس دهم تصریح کرد: سایتهای خبری حواشی را کنار بگذارند و همه دست به دست هم بدیم تا زمینه آبادانی را فراهم کنیم.

 

به گزارش كهگيلويه، سردار عدل هاشمی منتخب مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس دهم در مسیر با مردم به گفتگو و مشکلات را بررسی می‌کرد.

 

وی بعد از سخنرانی خود در مسجد صاحب الزمان(عج) دیشموک برای بازدید از وضعیت معدن نیترات به لیراب عزیمت کرد تا ان‌شاءالله شرایط را بررسی و در راستای تحقق فعال کردن این خواسته بزرگ مردم دیشموک، گام‌های با برنامه‌ای را بردارد.

عکس: وحیدآهنگ

خبر دیشموک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک