آخرین اخبار

27. اسفند 1394 - 8:54   |   کد مطلب: 5011
امروز و در حسينيه سپاه دهدشت برگزار شد:
جشنواره برترین‌های صالحین کهگیلویه در دهدشت/تصاویر
مسئول تربیت و آموزش سپاه فتح از برگزاری جشنواره برترین‌های صالحین استان در آینده نزدیک خبر داد و گفت:‌ هر چند صالحین بسیج در همه رده‌ها برتر و ممتاز هستند ولی برای سرگروههای صالحین مژده گانی سفر معنوی را در سال آینده خواهیم داشت.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه،  امروز در حسینیه سپاه دهدشت جشنواره برترینهای صالحین شهرستان کهگیلویه با حضور بسیجیان عضو حلقات صالحین، مربیان، سرگروهها، متربیان و مسئول تربیت آموزش ناحیه کهگیلویه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه، مسئول تربیت آموزش کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه سوق و فرماندهان پایگاهها و حوزه‌های بسیج برگزار شد.

 

حجت الاسلام رسالتی مسئول تربیت و آموزش سپاه فتح در حاشیه این جشنواره و در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: تلاش خالصانه در جهت ارتقاء سطح کیفی‌سازی بصیرتی، اخلاقی، معرفتی، مهارتی و تربیتی بسیجیان قابل تقدیر و ستودنی است.

 

وی با بیان اینکه، در جشنواره ناحیه‌ای کهگیلویه‌ای روند رو به‌رشدی وجود دارد، خاطرنشان کرد: اقدام خوب و زیبایی امروز بسیجیان حلقات صالحین کهگیلویه در اهداء جوایز خود به مردم مظلوم یمن و شهدای مدافع حرم از جمله سردار شهید ستار اورنگ اولین شهید مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمد، قابل تقدیر است و نشان از تربیت درست جامعه را نشان می‌دهد.

 

وی با بیان اینکه سطح وضعیت صالحین استان در حد نسبتاً خوب است، گفت:‌ در سال جدید برنامه‌هایی در حوزه‌های علمی و فناوری، هنر، تئاتر و ادبیات داستانی را در دستور کار خواهیم داشت.

 

وی، از جشنواره برترین‌های صالحین استان در آینده نزدیک خبر داد و گفت:‌ هر چند صالحین بسیج در همه رده‌ها برتر و ممتاز هستند ولی برای سرگروههای صالحین مژده گانی سفر معنوی را در سال آینده خواهیم داشت.

 

در این جشنواره از حلقات صالحین، سرگروها، مربین، متربیان و بسیجیان برتر صالحین در رده های مختلف تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام: و/آ

پايگاه اطلاع رساني خبر ديبشموك

عکس: وحید آهنگ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک