آخرین اخبار

30. بهمن 1394 - 14:30   |   کد مطلب: 4817
نامزد دهمين دوره انتخابات مجلس در جمع پرشور مردم ديشموك عنوان كرد:
به اصرار منطقيان آمده‌ام/ قطعاً يك‌سر فينال خواهم بود/بازگشت موحد باعث شور و نشاط مي‌شود+تصاوير
وفايي‌مقدم خاطرنشان كرد: وضعيت زيرساخت‌هاي آب، برق و گاز و حتي راه‌هاي ارتباطي در خورشان اين منطقه نيست و بايد حل شوند.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، سيد مهدي وفايي‌مقدم عصر امروز در جمع مردم ديشموك، به كمبود امكانات و نبود خيلي از زيرساخت‌هاي لازم و بحق مردم ديشموك اشاره و كرد و گفت: اين منطقه مشكلات زيادي دارد.

 

وفايي‌مقدم در ادامه اضافه كرد:‌ از اينكه در بحث تاييد صلاحيت سيد محمد موحد، وقفه‌اي ايجاد شد، نگران هستم و ان‌شاء‌الله كه اميدوارم مسئله حل شود و بزودي شاهد شور و نشاط در انتخابات شهرستان‌هاي چهارگانه باشيم.

 

نامزد دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: شهرستاني، سد بالياب، معدن نيترات و وضعيت راه‌هاي ديشموك را هم در صورت موفقيت در انتخابات، پيگيري خواهم كرد.

 

وي تصريح كرد: از افتخارت‌ام اين است كه درجبهه جنگ حق عليه باطل حضور داشتم.

پایگاه خبری کهگیلویه

وي گفت: فصل، فصل انتخابات است و مي‌پذيرد مردم يك‌بارديگر با حضور پرشور خود، برگ زريني به افتخارات اين ملت و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، بيافزايند.

 

وي با بيان اينكه،  مردم‌سالاري ديني از ويژگي‌هاي برجسته نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است، گفت: دموكراسي و مردم‌سالاري ديني به تمام معنا در ذات اين نظام مقدس مي‌باشد.

 

وي با اشاره به اينكه،  امروز كهگيلويه نياز به يك ناجي دارد، افزود:  اين منجي بايد برخاسته از مردم طبقه متوسط و پايين و رنجديده و درنج‌كشيده باشد كه درد مردم را بفهمد.

 

وي بيان كرد: كسي را مردم انتخاب كنند كه توان مديريتي داشته و براي حل مشكلات منطقه استحفاظي، معضلات را بشناسد.

پایگاه خبری کهگیلویه

وفايي‌مقدم خاطرنشان كرد:  وضعيت زيرساخت‌هاي آب، برق و گاز و حتي راه‌هاي ارتباطي در خورشان اين منطقه نيست و بايد حل شوند.

 

وي، مهاجرت از كهگيلويه به شهرهاي ديگر را از معضلات كهگيلويه بزرگ عنوان كرد و گفت: توسعه كشاورزي مكانيزه و دامداري و توليد و اشتغال مسائلي است كه در صورت موفقيت، در اولويت كاري من خواهد بود.

 

وي گفت، تلاش براي خروج كهگيلويه از بن‌بست از طريق پيگيري و تسريع در روند تكميل جاده اصفهان را هم در دستور كار خواهيم داشت.

 

وي، پيگيري جايگاه شهرستاني ديشموك و قلعه‌رئيسي بصورت جداگانه، توسعه مشاغل خانگي، اشتغال بانوان و توسعه زيرساخت هاي فرهنگي، ورزشي و گردشگري را از ديگر اولويتهاي كاري خود در مجلس در صورت موفقيت، عنوان كرد.

 

وي، ضمن رساندن سلام گرم منطقيان به مردم ديشموك، گفت: منطقيان به دليل اينكه در شهرستان حضور نداشته ،به جهت عدم  همراهي ما در اين منطقه، عذرخواهي كرد.

.

اين نامزد انتخاباتي در ادامه افزود: منطقيان بر روي من هميشه نظر مثبت داشته و به بنده حقير اعتقاد كامل دارد و از اينكه در اين جمع حضور ندارد، پوزش خويش را ابراز داشت.

 

وفايي، حضور خود را به خاطر اصرار منطقيان در طول يكسال گذشته عنوان كرد و بيان داشت: در گذشته و دو دوري كه منطقيان در عرصه انتخابت بود، از وي حمايت كامل داشتم.

 

وي در پايان گفت: ما مي‌توانيم با حفظ اعتقادات ديني با مشي اصلاح‌طلبي نسبت به اصلاح امور در رفع تنگناها و اصلاح مشكلات و ايجاد آسايش و رفاه و در خدمتگذاري به مردم اين منطقه، موفق باشيم.

 

وفايي با بيان اينكه،  از نگاه صرف سياسي بايد پرهيز شود و با عمل به حل مشكلات پرداخته شود، تصريح كرد: عملگرايي نسخه تسكين دردهاي مردم منطقه ما است.

 

 

به گزارش كهگيلويه،  صحبت‌ها و اميدواري و وعده‌هاي اين نامزد مبني بر پيگيري حل مشكلات منطقه ديشموك و شهرستان هاي چهارگانه با خرسندي و حضار روبرو شد و مردم هم پرشور وي را تشويق مي‌كردند.

عكس: وحيد آهنگ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک