آخرین اخبار

29. دى 1394 - 17:03   |   کد مطلب: 4570
معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش دیشموک گفت: 220 دانش‌آموز دختر و پسر در منطقه دیشموک به سن بلوغ رسیدند که از طرف اداره آموزش و پرورش و اولیاء دانش‌آموزان جشن تکلیفی با تاسی از فرمایشات ائمه اطهار (ع) برای برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، صبح امروز جشن تکلیف دختران سوم ابتدایی با حضور امام جمعه این شهر و سایر مسئولان و مدیران آموزش و پرورش، شورای اداری دیشموک در مسجد صاحب‌الزمان (عج) برگزار شد.

سیدجابر ردکا در این جشن اظهار کرد: برگزاری جشن تکلیف برای اولیا و اداره آموزش و پرورش یک وظیفه است.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش دیشموک گفت: دخترها شایسته‌تر از پسرها هستند چون زودتر به بلوغ می‌رسند پس ما باید نسبت به این موضوع حساس‌تر باشیم.

وی در ادامه گفت:  اهمیت جشن تکلیف نشان از اهمیت به تربیت دینی است چون انسان متعهد به انجام دستورات الهی می‌باشد.

ردکا خاطرنشان کرد: به سن بلوغ رسیدن دختران در سن 9 سالگی دلیل بر کامل شدن دین‌مداری، بزرگ‌مداری، شریعت‌مداری و به تکامل رسیدن انسان است و گرفتن جشن تکلیف برای دختران خاطره‌ای بزرگ در جهت انجام تکالیف دینی است.

این مسئول متذکر شد: 220 دانش‌آموز دختر و پسر در منطقه دیشموک به سن بلوغ رسیدند که از طرف اداره آموزش و پرورش و اولیاء دانش‌آموزان جشن تکلیفی با تاسی از فرمایشات ائمه اطهار (ع) برای برگزار شد.

صبح امروز جشن تکلیف 80 دانش‌آموز دختر در مسجد صاحب‌الزمان (عج) برگزار شد و اولین نماز دختران به سن بلوغ رسیده به امامت حجت‌الاسلام‌ سید غلامحسن درسته اقامه گردید.

انتهای پیام: و/آ

وحید آهنگ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک