آخرین اخبار

22. بهمن 1393 - 16:09   |   کد مطلب: 380
مردم شهر دیشموک با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن 93، مشت محکمی به یاوه گویان غربی و استکبار جهانی وارد کردند و بار دیگر به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثابت کردن که همچنان پشتیبان این نظام و رهبری هستند و هرگز اجازه نخواهند داد که بیگانگان به کشور ایران اسلامی چشم طمع داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه از دیشموک، مردم شهر دیشموک با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن 93، مشت محکمی به یاوه گویان غربی و استکبار جهانی وارد کردند و بار دیگر به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثابت کردن که همچنان پشتیبان این نظام و رهبری هستند و هرگز اجازه نخواهند داد که بیگانگان به کشور ایران اسلامی چشم طمع داشته باشند.

 

راهپیمایی امسال 22 بهمن که با محوریت شعار «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» و «لبیک یا رسول الله» در سراسر کشور آغاز شده بود در شهر دیشموک نیز با اجتماع هزاران نفری قشرهای مختلف مردم برگزار شد.

 

مردم شهر و بخش دیشموک در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی همگام با مسوولان اجرایی ، روحانیون ، دانشگاهیان و دانش آموزان ، بازاریان ، عشایر، جانبازان ، خانواده شهدا، ماموران نظامی و انتظامی با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، یک بار دیگر با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ، رهبر معظم انقلاب و شهدای گرانقدر تجدید بیعت کردند.

 

راهپیمایان مردم شهر دیشموک با پیمودن مسیر راهپیمایی و تجمع در مرکزشهر با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، خشم و انزجار خود را از دسیسه های استکبار جهانی ضد انقلاب و نظام اسلامی اعلام کردند.

 

دیشموکی ها آمدند تا بار دیگر به دشمنان اسلام و ایران اسلامی بگویند: یوم الله 22 بهمن روز پیروزی ملت و روز تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل و روز بیعت مجدد با خون پاک شهدا و روز شادی ملت ایران، روز همدلی، اتحاد و وحدت همگانی همه قشرها و جناح های سیاسی این کشور است.

 

غیورمردان و شیر زنان دیشموکی آمدند و  گفتند: ما آمدیم، چون عشق به انقلاب اسلامی و ایران عزیز در رگها و قلب هایما وجود دارد.

 

 

تصاویر حضور حماسی مردم  شهر دیشموک در راهپیمایی 22 بهمن 93 را در زیر مشاهده نمایید.

 

گزارشهای تصویری تکمیلی در ادامه از طریق همین پایگاه خبری انتشار داده خواهد شد.

 

 

انتهای پیام: و/آ

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک