آخرین اخبار

25. تير 1394 - 0:03   |   کد مطلب: 2453
فرماندار کهگیلویه به مناسبت هفته بهزیستی از مراکز درمان معلولان ذهنی و بیماران اعصاب و روان در دهدشت بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، علی پوزش فرماندار کهگیلویه به همراه معاون اجتماعی و جمعی از پرسنل فرمانداری شهرستان کهگیلویه به مناسبت هفته بهزیستی از مراکز توانبخشی این شهرستان بازدید کردند.

 

فرماندار شهرستان کهگیلویه با تبریک هفته بهزیستی به پرسنل زحمت کش و اقشار تحت پوشش، اظهار داشت: بهزیستی با اقشار مختلفی از جمله معلولین، ناشنوایان، نابینایان، افراد بی سرپرست و آسیب ها و مسائل اجتماعی سرو کار دارد و جامعه هدف آنها بخش های مختلف جامعه را در بر می گیرد.

 

پوزش با اشاره به پایین بودن حقوق و مزایای پرسنل بهزیستی نسبت به سایر ادارات، افزود: با وجود همه مشکلات، خدمت رسانی به افراد تحت پوشش بهزیستی قابل تقدیر است.

 

در ادامه گنجیانی رئیس بهزیستی شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه به معلولان و بیماران مزمن اعصاب و روان خدمات شبانه روزی ارائه می شود، افزود: تعداد بیماران اعصاب و روان در شهرستان ۱۵۴ نفر می باشد و در مرکز بیماران مزمن اعصاب و روان شفا ماقبت از ۵۵ نفر بیمار توسط ۱۸ نفر از پرسنل به صورت ۲۴ ساعته انجام می شود.

 

رئیس بهزیستی شهرستان کهگیلویه با اشاره به مشکلات و شرایط خاص مراقبت از معلولان ذهنی، تصریح کرد: تعداد ۶۱۷ معلول ذهنی در شهرستان داریم و در مرکز معلولان ذهنی دخترانه حضرت معصومه (ص) با ۱۲ نفر پرسنل از ۴۴ معلول به صورت شبانه روزی نگهداری می شود.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک