آخرین اخبار

6. تير 1394 - 20:30   |   کد مطلب: 2178
تودیع ومعارفه رؤسای جدید وقدیم شرکت برق شهرستان کهگیلویه با حضور فرماندار کهگیلویه و جمعی از رؤسای ادارات وکارکنان شرکت برق کهگیلویه در نمازخانه شرکت برق دهدشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، تودیع ومعارفه رؤسای جدید وقدیم شرکت برق شهرستان کهگیلویه با حضور فرماندار کهگیلویه،قائم مقام شرکت برق استان،معاون بهره برداری،حراست ومشاور مدیرعامل ،جمعی از رؤسای ادارات وکارکنان شرکت برق کهگیلویه در نمازخانه شرکت برق دهدشت برگزار شد.

 

فرماندار کهگیلویه دراین آیین از زحمات مهندس رزمه به پاس تلاش های گذشته در این شرکت وهمچنین از مهندس پرویزی به خاطر پذیرش مدیریت شرکت برق کهگیلویه تقدیر وتشکر کرد.

 

پوزش تکریم رزمه را توسط شرکت برق استان خواستار شد وتأکید کرد: بر ما واجب است که یک مدیر وقتی پستی را تحویل می دهد، آن چیزی که در شأن آن مدیر هست باید رفتار شود.

 

وی با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در زمینه رفع مشکلات و توسعه صنعت برق در شهرستان کهگیلویه در سالهای گذشته، اظهار داشت: برخی از این اقدامات به صورت موقت و کوتاه مدت بوده و باید در این خصوص اقدامات بلند مدت برای رفع نیاز مردم این شهرستان انجام شود.

 

پوزش با اشاره به اینکه طول شبکه توزیع برق با استاندارد فاصله زیادی دارد، اظهار داشت: این امر باعث افت شبکه و نارسایی برق این شهرستان شده است و نصب ایستگاه فوق توزیع برق در راستای پایدار شدن برق این شهرستان ضروری است.

 

این مقام مسئول افزایش تعداد ایستگاه‌های دو مداره را از دیگر راه‌های مقابله با افت فشار برق برشمرد و گفت: با توجه به گستره ناحیه راه‌اندازی واحد دوم اتفاقات یک نیاز ضروری برای پاسخگویی به نیاز مشترکان است.

 

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه در پایان از خدمات کاظم رزمه رئیس سابق شرکت توزیع نیروی برق شهرستان کهگیلویه تقدیر و خسرو پرویزی به عنوان رئیس جدید معرفی شد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک