آخرین اخبار

20. فروردين 1394 - 22:42   |   کد مطلب: 1094
شامگاه جمعه و با حضور پرشور مردم، جشن ميلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و امام خميني (ره) در ديشموك برگزار شد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، شامگاه جمعه و با حضور پرشور مردم، جشن ميلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و امام خميني (ره) در محل سالن حوزه مقاومت بسيج امام محمد تقي(ع) ديشموك برگزار شد.

حجت‌الاسلام سيد غلام‌حسن درسته مسئول سازمان تبليغات اسلامي ديشموك در اين جشن با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت مقام شامخ مادر و زن، این روز را به تمامی زنان و مادران ایران اسلامی تبریک گفت.

وي اظهار كرد: حضرت فاطمه زهرا(س) الگويي افتخارآميزي براي همه زنان مسلمان است كه بتواننداز آن پيروي كنند.

وي، با بيان اينكه حضرت فاطمه(س) در تمامي ابعاد شخصيتي بي‌نظير بودند و الگو و اسوه تمام زنان مسلمان است، تصريح كرد: با دنبال كردن راه و روش زندگي اين بانوي بزرگ اسلام بايد فرهنگ ساده زيستي  در سطح جامعه توسعه و ترويج يابد.

وي افزود: سبک زندگی فاطمه (س) که نشات گرفته از دین مبین اسلام است می تواند به عنوان بهترین مسیر برای رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی باشد.

وی به نقش والای همسران  در راستای تربیت فرزندان اشاره و تصریح کرد: اهمیت داشتن آگاهی نسبت به هجمه های فرهنگی دشمن که امروزه در راستای تخریب خانواده ها انجام می شود امری ضروری است.

وي خاطرنشان كرد: زنان در مدیریت همه اقشار جامعه و پیمودن قله های موفقیت نقش تعیین کننده ای دارند.

وي همچنين گفت: قیام امام خمینی موجب ماندگاری دین اسلام در ایران شد واگر امام خمینی به ایران نمی‌آمدند و انقلاب اسلامی پیروز نمی‌شد، امروز نامی از اسلام در ایران باقی نمانده بود.

درسته با اشاره به اینکه دین اسلام، دین یگانگی، برادری و برابری است و با جنگ و خونریزی مخالفت می‌کند، اضافه کرد:خداوند رهبری فرزانه و آگاه را به ایران اسلامی عطا کرده است، و همواره دغدغه رهبری، ترویج دین اسلام و قرآن بوده است.

 

انتهاي پيام:و/آ

گزارش و عكس: پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک