آخرین اخبار

29. دى 1393 - 20:39   |   کد مطلب: 106
عمق محرومیت روستاهاي دشتك، تنگ سوخته، تنگ تي و ليراب از مناطق سردسیری بخش ديشموک شهرستان كهگيلويه در حوزه راه مناسب به اندازه ای است که اهالی این روستاها برای رفت و آمد، در فصول مختلف سال با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کنند.

به گزارش   پايگاه خبري تحليلي شهرستان كهگيلويه،  مردم اين روستاها  با بيان اينكه بيش از شش سال  از نبود راه ارتباطی مناسب رنج می برند خواستار توجه جدی  مسئولان شهرستاني و استاني برای رفع مشکل خود شدند.

 

اهالی این روستاها مرمت و زير سازي جاده های ارتباطی روستاهای دشتك، تنگ سوخته، تنگ تي و ليراب را حق مسلم خود دانستند و گفتند: به دليل نداشتن جاده ارتباطي  مناسب  بخصوص در فصل زمستان با سختي هاي فراوانی مواجه هستیم .

 

این عده معتقدند به دليل كوهستاني بودن اين روستاها، جاده دسترسي اين روستا براثر بارش باران و جريان سيلاب دامنه كوه و عدم زير سازي و بهسازي عملاً مشكلات زيادي را ايجاد مي كند كه حل اين مشكل تلاش و كمك مسئولان  را مي‌طلبد.

 

دانش آموزان اين روستاها هم در گفت و گو  با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي  شهرستان كهگيلويه بيان داشتند كه ما راه ارتباطي یک ساعته را به صورت پياده طي مي كنيم تا به درس و مدرسه مان برسيم و اين جاده حتي مناسب پياده روي هم نیست .

 

دهيار روستاي ليراب دراین زمینه گفت:  چندين بار به مسئول راه و شهرسازي شهرستان  کهگیلویه برای پیگیری راه های روستایی مراجعه و پاسخي درست دريافت نكرديم و هرچه فرياد مي زنیم كسي به فرياد ما نمي رسد و نمي دانيم بايد چكار كنيم .!؟

 

فرماندار كهگيلويه نیز در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي شهرستان كهگيلويه اظهار کرد: به دليل  نبود اعتبار زيرسازي  راه های ارتباطي  روستاهای بخش دیشموک  با مشکل مواجه شده است  و در صورت تامین اعتبار بهسازی این جاده ها نیز در دستور کار قرار می گیرد.

انتهاي پيام :و/آ/ ا/ع

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک