آخرین اخبار

5. اسفند 1400 - 13:19   |   کد مطلب: 10352
رئیس تعزیرات حکومتی کهگیلویه از نصب پارچه و جریمه یک واحد صنفی میوه فروشی به دلیل گران‌فروشی و یک واحد صنفی خبازی به دلیل کم فروشی خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ رئیس تعزیرات حکومتی کهگیلویه گفت: یک واحد صنفی میوه فروشی به دلیل گران‌فروشی و یک واحد صنفی خبازی به دلیل کم فروشی ،علاوه بر پرداخت جزای نقدی به نصب پارچه به عنوان متخلف صنفی محکوم شدند.

 

علمدار بازرگان افزود: این واحدهای صنفی توسط واحد اجرای احکام این اداره به همراه نیروی انتظامی و بازرس اتاق اصناف حکم های صادره اجرا گردید.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: مردم می‌توانند در صورت مشاهده گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار و اختفای کالا، عرضه خارج از شبکه کالا(آرد خبازی،کود شیمیایی و جو)، تقلب، عدم درج قیمت و خودداری از عرضه کالا و… این موارد را به سازمان تعزیرات گزارش کنند و سازمان تعزیرات نیز قانونا صلاحیت پیگیری آن‌ها را دارد.

 

وی تصریح کرد: برای ثبت شکایات، مردم می‌توانند هرگونه تخلف را به سامانه www.t۱۳۵.ir یا شماره گویای ۱۳۵ یا سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و سامانه ۱۲۴ اداره صنعت معدن و تجارت و جهاد کشاورزی اطلاع‌ دهند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک