آخرین اخبار

20. بهمن 1400 - 15:04   |   کد مطلب: 10337
نخستین خانه حمایتی توانبخشی سالمندان زن در کهگیلویه دایر شد.

به مناسبت دهه فجر خانه سالمندان بانوان شهرستان کهگیلویه با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و کارشناسان توانبخشی مورد بهره برداری قرارگرفت.

رئیس بهزیستی شهرستان کهگیلویه در جریان افتتاح این مرکز گفت: خانه سالمندان در جهت کرامت انسانی و خدمت رسانی به جامعه هدف سالمندی بانوان مورد افتتاح قرار گرفته و امیدواریم با ارائه خدمات با کیفیت و شایسته از مراکز فعال در کشور بخصوص استان باشد.

نعمت الله نیکخو با ابراز خرسندی از گشایش این مجموعه افزود: ما برای کسانی تلاش می کنیم که عمری از زندگی خود را در این جامعه گذراندند و در این شرایط نیاز به همراهی و حمایت دارند و ماباید تمام تلاش خود را در جهت خدمت رسانی به این عزیزان انجام دهیم.

وی تصریح کرد: انسان به تدریج با سختی‌های روزگار پیری و سالمندی، دست به گریبان می‌شود و با توجه به پیری جمعیت در سالیان آینده باید کاری کنیم که دوران پیری و سالمندی به سهولت و با سلامت سپری شود.

وی همچنین بیان داشت: در نخستین خانه حمایتی دهدشت در ماه اول ۱۰ نفر از سالمندان نیازمند را پذیرش خواهیم کرد و در آینده این تعداد افزایش خواهد یافت.

این مسئول، با اشاره به اهم خدمات حوزه توانبخشی از جمله طرح توانمندسازی سالمندان، خدمات توانبخشی سرپایی، تجهیزات وسایل کمک توانبخشی و ... ادامه داد: فعالیت‌های اجتماعی سالمندان در جامعه باید تقویت شود و با اجرای طرح توانمندسازی سالمندان توسط بهزیستی قدمی در راستای افزایش آرامش روان این افراد برداشته می شود.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک