آخرین اخبار

20. دى 1400 - 20:27   |   کد مطلب: 10297
یادواره ۳۴شهید روحانی استان کهگیلویه و بویراحمد درسالن اجتماعات ازادی گچساران با حضور آیت الله حسینمی نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان برگزار شد.

آیت الله سید نصیر حسینی،نماینده ولی فقیه دراستان گفت:خداوند 2 فضیلت به علما داده است که یکی شهادت است که ما فوق آن فضیلتی نخواهد بود و اما شهدای ما آرمان و اهدافشان الهی بود و قلبشان نیزسرشار از محبت اهل بیت که به فرمان ولی فقیه وارد میدان جنگ شدند و مقابل جبهه کفر و استکبار ایستادگی کردند.

 

 

وی افزود: کسی که راهش خداوند است و به فرمان رهبر الهی به میدان جنگ می رود و این همان شهید است.رهبر فرزانه انقلاب شخصیتی است که دردوران غیبت به فرمان امام معصوم علیه السلام مرجع سیاسی،اجتماعی و فقهی جهان تشیع و مسلمانان است و اگر کسی بخواهد به فرمان امام معصوم گوش فرادهد باید از رهبری نیز تبعیت بجوید،امروز کسی نمی تواند بگوید که امام راحل، اسلامی و الهی فرمان نمی دادندو الهی فکر نمی کردند.

 

 

 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه وقتی که انقلاب پیروز می شود نظام سلطه مقابل انقلاب ولایی قد علم می کند و اینجاست که آن فردی که به میدان جنگ و مبارزه می رود و به شهادت می رسد همان شهید است گفت:شهدای جنگ احد و جنگ احزاب شهدای بسیار والامقامی هستند،اما شهدای ما با چنین اندیشه ای آکنده و سرشار از محبت اهل بیت علیهم السلام به میدان نبرد می رفتند،تمام آن ارزش هایی که درزمان ائمه اطهار درمیدان بود و آنها برای ان ارزش ها شهید شدند امروز درمیدان است و حضرت امام راحل فریادشان اخلاق و معنویت بود.

 

 

 

آیت الله حسینی ابراز داشت: درکشورمان امنیت شرافت و استقلال را امروز به عینه می بینیم و دوران قبل از انقلاب دوران خفت باری برای کشورمان بود چرا که حاکمش به دست بیگانه عزل و نصب می شد، دردوران پهلوی کشورمان ذلیل شد و ملت بزرگ ما شایسته این همه تحقیر نبودند.

 

 

 

وی گفت:امروز شکوه و عظمت را می بینیم و آمریکای جهانخوار دربرابر عظمت و عزت این ملت به زانو درآمده است.

 

 

 

امام جمعه شهر یاسوج در ادامه با بیان اینکه فضیلت دوم همان دانش و آگاهی است که آن عالم جایگاه ویژه ای درفرهنگ دینی دارد،یک عالم هدایت کننده برتر از هزار عارف است و اگر عالم نباشد راه شهادت هم بوجود نخواهد آمد خاطر نشان کرد:زمانی انسان به شهادت می رسد، زمانی است که بداند احکام و ارزش های دینی چیست و رهبران الهی چه کسی است که به فرمان آنها به میدان جنگ بروند،ولایت فقیه بستر و سفره شهادت را برای همه ما گسترانید،اگر حکومت اسلامی درسرزمین ایران شکل نمی گرفت تاکنون دیگر اثری ازاسلام ناب محمدی(ص) وجود نداشت.

 

 

 

آیت الله حسینی تصریح کرد:حرکتی که حکومت پهلوی آغاز کرده بود تمام ارزش های دینی را سرنگون می کرد و امروز باید قدر ولایت فقیه را بدانیم،هرچند درکنار رهبران هم انسان های شایسته ای هم وجود دارند که ثابت قدم در آرمان شان هستند و هرگز ترس به دل راه ندادند و صبور و مقاوم پیروزی را از آن جبهه اسلام کرده اند.

 

 

 

وی در پایان اذعان کرد:روز به روز به برکت ولایت فقیه شاهد قدرت یافتن جبهه مقاومت هستیم،روحانیت همیشه باید وسط میدان باشند و دین ما می گوید روحانیت باید به فکر مشکلات مردم درهر زمینه ای هم باشند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک