آخرین اخبار

26. خرداد 1398 - 19:21   |   کد مطلب: 9005
مدتها بود که زمزمه هایی از دهلران مبنی بر کاندیداتوری احمدی در این حوزه به گوش می رسید، ما مردمان بد بدرقه ای نیستیم اما از اجحاف در حق استان مان نالانیم!

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ حسین اکبری در یادداشتی آورده است - خبر خیلی ناراحت کننده بود، استان محروم و کمتر برخوردار کهگیلویه و بویراحمد اما سرشار از نیروی انسانی توانمند و کارآمد، در اقدامی عجیب توسط استاندار وقتش در سال 98 بازهم با یک زلزله سیاسی روبرو شد.

 

گویی آهنگ توسعه در این استان نمی خواهد نواخته شود، از استاندار در سایه بگیر تا شل شدن های مدت اخیر استاندار در جلسات محتلف، استانداری که در همان ابتدا با چنان التیماتوم هایی کار را به جلو برد که گفتیم نور علی نور است.

 

اما همان ابتدا هم می دانستیم و گفتیم استاندار مجلسی به درد کهگیلویه و بویراحمد نمی خورد.

زمانیکه وزیر کشور در جلسه معارفه احمدی به جای موسی خادمی گفت با یار و بار به کهگیلویه و بویراحمد سفر کن، موضوعی که از همان ابتدا احمدی به آن عمل نکرد.

 

مدتها بود که زمزمه هایی از دهلران مبنی بر کاندیداتوری احمدی در این حوزه به گوش می رسید، ما مردمان بد بدرقه ای نیستیم اما از اجحاف در حق استان مان نالانیم!

 

علی رغم اینکه سازمان هواشناسی از وقوع سیلاب های گسترده در فروردین ماه می گفت، اما می دیدیم که جلسات مدیریت بحران با حضور معاون عمرانی استاندار برقرار می شود که جای تعجب داشت.

 

حتی موسی خادمی در لرستان با چکمه به میدان آمد، اما ناگهان احمدی با کت و شلوار اتو کرده به میان مسئولین با تاخیر آمد، اینها همگی جای سئوال برای رسانه های استانی باقی می گذاشت.

 

حال مرد ایلامی رفت و باز هم مرد ایلامی آمد، آیا چینش های استاندار در کهگیلویه و بویراحمد تعهدی برای او جهت جایگزینی هم فکر را برقرار کرد؟

 

داستان چیست؟ همان کاش و همان کاسه؟

 

وقت آن نرسیده در مقابل این موضوعات ساکت ننشینیم؟

 

علی برکت الله

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک