آخرین اخبار

28. آذر 1396 - 23:20   |   کد مطلب: 8628
این حس رو از خود دور کنید ، شاید فردایی بهتر با تعامل و تعادل ایجاد کنیم، وغبطه خوردن بر صندلی سبز بهارستان را فراموش کنیم .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کهگیلویه
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید .
 
 
کی شود دریا ز پوز سگ نجس
 
کی شود خورشید از پف منطمس
 
حکم بر ظاهر اگر هم می‌کنی
 
چیست ظاهرتر بگو زین روشنی
 
جمله ظاهرها به پیش این ظهور
 
باشد اندر غایت نقص و قصور
 
هر که بر شمع خدا آرد پف او
 
شمع کی میرد بسوزد پوز او
 
یادی میکنم از حضرت مولانا
که چه خردمندانه گفت درگذر زمان انسانهای بزرگی وجود دارد اگر چه حکیمانه بدنبالش می آوردانسانهای کوچکی در این بین
وجود دارند، که بدنبال کوچک کردن این انسانها ی بزرگ می باشند اگر چه بزرگان ضمن اینکه کوچک نمی شوند،محبوب می شوند و این طرف مقابل است که خسته میشود و خود را به زحمت می اندازد.
 
و اما حضرت حافظ که در زمان خود ، مورد سرزنش و هجوم بدخواهان قرار میگرفت، با خیالی راحت به پند و اندرز آنها میپردازد .....
 
ما نگویم بد و میل به نا حق نکنیم
جامه کس سیه و دلق خود ازرق نکنیم
گر بدی گفت حسودی و رفیقی رنجید
گو تو خوش باش که ما گوش به احمق نکنیم.
 
متاسفانه از زمستان( اسفند ) ۹۴ بطور مهندسی و سازماندهی شده که کسانی خود رو برنده انتخابات می دیدند و یک نوع کمای برنده انتخاباتی در خود ساخته بودند، شاید در کمتر از یک هفته از پیروزی مستحق و شایسته مهندس هاشمی پور در کوران گرم انتخابات نگذشته بود. شروع به تخریب با استفاده از هر ابزاری که امکان این مهم را داشته باشد بلکه بتوانند مهندس هاشمی پور رو از مسیر و نقشه راهی که جهت توسعه حوزه انتخابیه خویش طراحی کرده بود ، و بدون در نظر گرفتن دادگاه درونی خود( وجدان)خارج کنند و به حاشیه ببرند.
 
قطعا این سیستم مدیریت شده قصد بستن دیده گان خود بر روی واقعیتها و خلقی را بر باورهای اشتباه خود تا پایان سال ۹۸ که پایان بیلان کاریشان میباشد سرگرم تا خدای نا کرده واقعیتها را نبینند.
 
و اما غافل از اینکه آن سوی جریان مهندس هاشمی پور با قلبی بزرگ به زلالی مارون و با استواری دناپله های ترقی شهرستانهای چهار گانه را محکم و محکم تر میکند.
و به قول خودش بولدوزرD9 هم توانایی اینکه او را به حاشیه ببرند را ندارد.
پس این خیالی باطل و و زحمتی واهی هست.
 
اگر این دوستان در پی پیشرفت کهگیلویه بزرگ قلم به انتقاد میزنند ، چرا سازنده نمی نویسند؟؟
 
حاشیه های انتخابات گذشته را هر روز مرور میکنند و خود را بیشتر عصبانی و بیمار...!
 
توصیه میکنم که گذشته را با خود به یدک نکشید ، وآن را زیر پا بگذارید تا بر بلندای رسیده و آینده را بهتر ببینید.
 
به مانند مهندس هاشمی پور که تجربیات گذشته سازندگی خود را هم اینک وارد عرصه نمایندگی کرده و ترکیب آنان باعث شد القابی از جمله امیرکبیر یا سردار سازندگی خطه جنوب را طی کمتر از دوسال به او نسبت دهند.
 
کاسه گوزه های شکسته خود را به دور بریزید، فقط خود را نبینید، دیگران هم حقی دارند و سفره انقلاب مختص سیم خاردارهای نیست که سالها لم دادندو اجازه نمی دادند کسی بر سر این سفره بنشیند .
چرا به جوانانی که تا قبل از انتخابات سر در گریبان بودند و اینک نشاطی دیگر در آنان وجود دارد توجه نمیکنید.
 
عده ای سالها سر خود را به مانند کبک به زیر برف بردند و حال انتظار دارند نسل نو نیز به مانند آنان شخص پرست شوند و سیاهی لشکرها
 
سر را از زیر برف بیرون آورید،و ببینید اگر چه کشور عزیزمان ایران در شرایط تحریم از طریق ممالک سلطه طلب و انشالله نفرین شده غربی قرار دارد لکن کلید خوردن این همه پروژه و کارهای عام المنفعه را از دیدگاه خود چگونه محو میکنید .
 
اگر چه سخت است فردی را که خود را به خواب زده است بیدار کنیم ، ولی الحق والنصاف بیاید باتوجه به فرصت باقی مانده از نمایندگی این فرزند برومند خطه زاگرس که کمتر وقتی خود را نماینده مردم خطاب کرده است و همیشه گفته برای نوکری آمدم و نوکری این عشایر رنج دیده را افتخاری بزرگ میداند با ایجاد راهبرد مسالمت آمیز او را یاری دهیم تا خدای ما از ما راضی باشد و سرباز ولایت فقیه همچنان لباس سبز پاسداریش بدرخشد، و گره ای از مشکلات این مردم وا کند .
 
این حس رو از خود دور کنید ، شاید فردایی بهتر با تعامل و تعادل ایجاد کنیم، وغبطه خوردن بر صندلی سبز بهارستان را فراموش کنیم .
 
درپایان عرض میکنم خدمت سروران عزیز این سیبلی که مورد هدف قرار دادید جز در برابر خدا و واهل بیت و نایبان برحقشان سر خم نمیکند و انشالله شکست ناپذیر است و به صراحت میگویم
ترسم نرسی به کعبه ای اعرابی این ره که تو میروی به ترکستان است.
 
اکبر نادری
تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک