آخرین اخبار

17. آذر 1396 - 1:26   |   کد مطلب: 8621
با انتخاب نوروزي نيا به عنوان مديريت آموزش و پرورش ديشموك لرزه بر اندام كساني خواهد افتاد كه هدفشان لابي گري؛ برنامه‌يشان بي‌خيال بازي و روندشان سستي و سهل انگاري خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کهگیلویه،  محمد نوروزي‌نيا سرپرست فعلي آموزش و پرورش  بهترين گزينه براي مديريت آموزش و پرورش ديشموك است.

در آستانه انتخاب مدیریت آموزش و پرورش دیشموک، اداره کل با دست باز و به دور از جبهه گرایی و دیکتاتورگزینی؛ می‌تواند با انتخاب محمد نوروزي نيا از شخصیتی باتجربه، سیاستمدار، قانونمند و فرهیخته بهره ببرد.

قانون‌شكنان از فرد قانونمند بيم و واهمه دارند
این امر می تواند پایانی باشد بر مشکلات مدیریتی در آموزش و پرورش منطقه دیشموک البته با کمال  و تمام احترام برای مدیران گذشته که قربانی محافظه کاری و سیاست زدگی افراد اکناف خویش قرار گرفتند.
از ویژه‌گی های بارز محمد نوروزی نيا سرپرست کنونی آموزش و پرورش دیشموک؛ مقابله با بروکراسی به صورت رئالیسم‌گرایانه می باشد.

عالمی دانا، فرهنگی توانا، نظریه‌پردازی عظیم‌الشان و جامعه شناسی جامع و اکمل به نام محمد نوروزی طی نزدیک به سه دهه در آموزش و پرورش دیشموک خدمت می‌کند و هم اکنون این نهاد تاثیرگذار در منطقه در آستانه بهره بردند از وی که به نوعی می توان؛ وي را کتاب تاریخ قانون آموزش و پرورش بخش دیشموک و استان کهگیلویه و بویراحمد نام برد.
پرستيژ اجتماعی محمد نوروزی نيا در سطح منطقه و فرا منطقه زبانزد عام و خاص است، ارتباط و تعامل نزدیک وی با نماینده گان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس می‌تواند امتیاز بزرگی برای منطقه باشد.


مي‌توان گفت اموزش و پرورش ديشموك نيازمند مديري قادر؛ باسواد، با تجربه بدون توجه به تعصبات قومي و قبيله اي بوده و تاكنون از نبود چنين مديري رنج برده است/.
هم اكنون با وجود مديركل محترم آموزش و پرورش كه ايشان هم يك مدير كامل هستند؛  سكان مديريت آموزش و پرورش در ديشموك در حال رسيدن به دست يك مدير كامل مي باشد و ان شاء الله مطمئن باشيد پيشرفتي بيش ار پيش حاصل مي شود.

در آينده خواهيد ديد كه تعصبات قومي و قبيله اي و باند و سياست بازي هيچ جايي در نظام اموزشي ديشموك نخواهد داشت.

با انتخاب نوروزي نيا به عنوان مديريت آموزش و پرورش ديشموك لرزه بر اندام كساني خواهد افتاد كه هدفشان لابي گري؛ برنامه‌يشان بي‌خيال بازي و روندشان سستي و سهل انگاري خواهد بود.

محمد نوروزي نيا شخصيت تئوکراسی قانونمندار و منتفذی باصلابت
نقطه عطف محمد نوروزی در زندگی وی مدیریت متدبرانه و طولانی ایشان در دبیرستان های شهر دیشموک می باشد که به لحاظ علمی، فرهنگی، اجتماعی و... برای دانش آموزان و دیگر همکاران مثمر ثمر بود.

اگر قانونمند هستيد، نهراسيد!
مشاهده مي شود عده اي با تهيه طومار و يا بصورت مخفيانه و آشكارا از انتخاب نوروزي نيا به سمت مديريت آموزش و پرورش ديشموك؛ هراس داشته و اعلان مخالفت دارند؛ ولي حقير خطاب به شما عرض مي كنم اگر كار شما درست  و قانوني بوده؛ سر وقت سر كار رفته و به موقع به خانه برگشته و هدفتان اجراي قانوان است؛ چرا مخالفت داريد؟!
با آمدن محمد نوروزي نيا به عنوان مدير آموزش و پرورش حق به حق‌دار خواهد رسيد و هر شخصي متناسب با امتياز خويش؛ در جاي خود قرار خواهد گرفت.

نوروزي نيا مديري است كه با لابي گري بيگانه و شايستگي و توانايي ها را ملاك قرار داده و قانون را اجراء مي كند و در سايه اجراي قانون از هيچ مسئله‌اي ابايي ندارد و اين را در زمان مديريت خويش براي مدارس ديشموك نشان داده و براي همه عيان و قابل لمس بوده است.

نويسنده جوان فعال فرهنگي از ديشموك

انتهاي پيام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک