آخرین اخبار

30. مهر 1395 - 14:33   |   کد مطلب: 6481
موکدا توصیه میکنم از بروز واکنش احساسی و پاسخ عجولانه و خدای ناکرده بی حرمتی به اشخاص حتی در صورت توهین و اتهام به شخص بنده اکیدا پرهیز نمایید که خداوند ناظر وشاهد به رفتار و گفتار ماست.
پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، رئیس بیمارستان امام خمینی(ره)دهدشت باردیگر نسبت به بعضی اتفاقات این بیمارستان وانتشار انهادر فضای مجازی واکنش نشان داد.

 

امیرمولایی درنامه ای خطاب به منتقدان، آنها رابه داشتن انصاف بیشتر دعوت وتاکید کرد تمامی مسئولیت اتفاقات رخ داده برعهده رئیس بیمارستان است.

 

در دل نوشته مولایی، آمده  است :

 

«سلام. 

حافظ از باد خزان در چمن دهر مرنج
فکر معقول بفرما،گل بی خار کجاست…

 

با احترام به حضور و نظرات همه عزیزان و سروران. نکته کوچکی را به دوستان یادآور میشوم که هر عزیزی چه در کسوت حقیقی و چه در کسوت حقوقی میتواند در فضای مجازی سوالاتی را از مسئولی بپرسد. بنده هم بارها از سوالات و فرمایشات دوستان بهره مند شده ام و پیگیر موضوع به دور از هیاهو بوده ام.اما حقیر بعنوان یک شخص حقوقی و مسول ارشد بیمارستان مجاز نیستم هر حرف یا نظری را بلافاصله بیان کنم.طبیعتا باید موضوعات را بررسی کرده و پس از تحقیق و مصاحبه و تکمیل مدارک اظهار نظر نمایم چون به حرفهای بنده در جاهای دیگر استناد یا بعضا نقل قول میشود.پس عاجزانه و خاضعانه استدعا دارم این سوءبرداشتها را کنار گذاشته وفکر نکنید اگر مولایی الان جواب نداد پس در حال یخ زدن است یا خدای ناکرده پاسخگو نیست.حقیر معتقدم پاسخی را در یک جمع بیش از ۱۵۰ نفره باید به زبان آورد که عادلانه، عاقلانه،علمی وقانونی باشد فلذا سکوت مارا حمل بر خواب بودن ما نگذارید.شما بهتر از من می دانید که همواره او که بلندتر حرف میزند یا بیشتر می گوید الزاما حق با او نیست.بلکه عدالت در رفتار و محتوای کلام است نه در حجم یا تون صدا.

 

به قول استادی که فرمود:همه چیز را همگان دانند و همگان هنرمند از مادر زاده نشده اند… ما هم ادعا نداریم همه چیز رامیدانیم.ولی ادعا میکنیم با توجه به امکاناتمان نهایت تلاشمان را کرده و میکنیم که بهترین و بیشترین خدمت را به شرافتمندانه ترین روش با ادب واحترام مسلمانی و ایرانی به مراجعینمان ارائه کنیم. لطفا در ارائه پاسخ عجله نکنید.عرض کردم تلاش میکنیم تا اینگونه باشیم.ولی تا حصول مطلوب فاصله بسیار داریم.اما همین که هدف را درست انتخاب کردیم و انرژی صرف رسیدن به آن میکنیم خوشحالیم.حقیر هیچوقت به خود اجازه ندادم در فضای مجازی به دوستان گلایه کنم که چرا با این ابزار رسانه ای کارهای فرهنگی جهت بهبود وضعیت فرهنگی شهر و دیارتان نمی کنید.چون میدانم و میدانید که کارهایی شده ولی کامل و مفید نبوده.ضمنا همین فضای مجازی هم محدودیت های خودش را دارد.در مقابل بعضی دوستان ما نتیجه این کم کاریهای فرهنگی را که منجر به مشاهده خط وخش بر در ودیوار بیمارستان، مشاهده آشغال و فضولات انسانی و حیوانی در محوطه بیمارستان، وضعیت نابسامان پارک خودرو توسط همراهان محترم و رانندگان عزیز تاکسی جلوی درب بیمارستان و داخل محوطه ،عدم تحمل همدیگر در صف انتظار پزشک یا داروخانه یا صندوق که بعضا منجر به نزاع ودرگیری میشود را نهایتا از چشم کارکنان و بخصوص حقیر میدانند. بنده هم بارها گفته و میگویم که مسولیت تمام اتفاقات رخ داده چه درمانی وچه غیر درمانی هستم وبه نهادهای ذیربط نیز پاسخگو بوده و هستم.ولی مسئولیت مدنی مردم و رسانه ودوستان فرهنگی چه میشود.مگر میشود روزی یکبار بیمارستان را رنگ ونقاشی کردو… در بحث پاسخگویی مگر میشود هر لحظه هر عزیزی سوالی برایش پیش آمد آنلاین و فوری پاسخ داد.آن هم توسط بالاترین مسئول که قطعا برخی دوستان در ملاقاتهای حضوری حجم زیاد مراجعات به دفتر حقیر رادیده و ساعات طولانی برای یک مکالمه چند دقیقه ای به انتظار نشسته اند که این بار شرمندگی حقیر را مقابل این بزرگواران سنگین تر کرده ست. فلذا در طرح موضوعات و انتظار گرفتن پاسخ فوری آنهم در فضای مجازی و باتوجه به مسئولیت حقوقی حقیر در ادای توضیحات لطفا لطفا لطفا کمی منصف تر باشید.

 

در مورد اتفاقی که برای این نوزاد افتاده باید عرض کنم از همان لحظه اول ،حقیر در بیمارستان کشیک بودم ودر جریان ماوقع قرار گرفتم.با پدر و مادربزرگ نوزاد نیز همان روز حضورا صحبت کردم و ضمن ابراز همدردی با ایشان متعهد به رسیدگی موضوع وبررسی پرونده در چهارچوب عقل وانصاف و اخلاق شده ام.لازم است دوستان عزیز به این نکته دقت داشته باشند که حتی اگر حادثه ای در بیمارستان شاکی خصوصی یا حاشیه خبری هم نداشته باشد کمیته مرگ و میر بیمارستان به ریاست حقیر مکلف و موظف به رسیدگی موضوع و ارائه گزارش دقیق به مراجع ذیصلاح و مسولین ارشد دانشگاه میباشد.در حال حاضر هم دو پرونده در این کمیته در حال رسیدگی و علت یابی ودر نهایت صدور حکم میباشد. البته نتیجه نهایی جلسات و احکام صادره بدلیل رعایت حریم افراد و شان انسانی در فضای مجازی قابل انتشار نیست ولی به طرفین قضیه اطلاع رسانی کامل خواهد شد.

 

لذا ضمن تشکر از تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی که با بیان کلمات مراتب ناراحتی خود و این خانواده را مکررا به ما بازتاب دادند تقاضا دارم جهت تسلی خاطر این خانواده محترم و کمک به پروسه بررسی وتکمیل پرونده در فضایی آرام واخلاقی ،سعه صدر اسلامی پیشه کرده و از بیان واکنشهای صرفا احساسی و بعضا عجولانه پرهیز نموده و بدانید که تنها دیکته های نانوشته ست که غلط ندارد و مجموعه ای که ماهیانه بیش از دوازده هزار مراجعه کننده را پاسخگویی میکند قطعا دچار خطاها و اشتباهاتی میشود که مکانیسم رسیدگی و اصلاح آنها بطور شبانه روز فعال ودر حال رصد بیمارستان وحل مشکلات آن می باشد.

 

در انتها ضمن تشکر و قدردانی از زحمات تک تک کارکنان شریف بیمارستان امام خمینی(ره)،موکدا توصیه میکنم از بروز واکنش احساسی و پاسخ عجولانه و خدای ناکرده بی حرمتی به اشخاص حتی در صورت توهین و اتهام به شخص بنده اکیدا پرهیز نمایید که خداوند ناظر وشاهد به رفتار و گفتار ماست. زیاده عرضی نیست.التماس دعا

 

امیرمولایی»

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک