آخرین اخبار

1. بهمن 1394 - 16:36   |   کد مطلب: 4597
هرچند که شورای نگهبان در انجام وظیفه خود ملاحظه هیچ کسی را نکرده و با تمام افراد برابر قانون برخورد نموده است اما این روزها شاهد آن هستیم که برخی افراد بجای پیگیری اعتراض از مجاری قانونی به بی قانونی دامن می زنند و به اسم انجمن های مختلف بیانیه صادر و در رسانه های خودشان منتشر می کنند.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سعادت صالحی نیا-انجمن اسلامی معلمان یاسوج همصدا با صدای آمریکا بعد از اعلام تایید صلاحیت های توسط شورای نگهبان و تایید افراد لایق و کاردان برای دواطلب شدن نمایندگی مردم برخی افراد تایید نشده با واسطه گری و هیاهوهای سیاسی فضایی ایجاد کرده اند تا با فشارهایی بر شورای نگهبان تایید صلاحیت خود را بگیرند.

 

 هرچند که شورای نگهبان در انجام وظیفه خود ملاحظه هیچ کسی را نکرده و با تمام افراد برابر قانون برخورد نموده است اما این روزها شاهد آن هستیم که برخی افراد بجای پیگیری اعتراض از مجاری قانونی به بی قانونی دامن می زنند و به اسم انجمن های مختلف بیانیه صادر و در رسانه های خودشان منتشر می کنند.

 

بیانیه انجمن اسلامی معلمان استان کهگیلویه و بویراحمد در مورد رد صلاحیت اصلاح طلبان که سراسر اشکال و بی قانونی است از این دسته فشار ها و هجمه ها بر شورای نگهبان است.

 

لازم است پیرامون این بیاینه به چند نکته اشاره کنم: 1- به نظر می رسد این بیانیه افراطی سیاسی از طرف افراد خاص رد صلاحیت شده و به اسم انجمن اسلامی معلمان استان کهگیلویه و بویر احمد صادر شده است که انتظار می رود معلمان دلسوز و انقلابی استان مثل همیشه با موضع گیری شفاف دیدگاه خود را در تمکین به قانون اساسی بیان کنند و اجازه ندهند افراد معلوم الحال و معدودی با جناح بازی و سیاسی بازی آبروی قشر فرهنگی استان را ببرند هر چند که مدیر کل و مسولین اداره آموزش و پرورش استان نباید اجازه بدهند افرادی ناکارآمد به همین تعداد اندک معلمان عزیز هم درس سیاست بدهند و انها را بازیچه سیاسی خود بکنند.

 

2- خانواده ها فرزندان خود را برای تعلیم تربیت به مدارس می فرستند و قطعا خوش ندارند و اجازه نمی دهند که برخی معلمان فضای پویا و با نشاط مدارس را با هیاهو و جنجال و طرفداری از یک جریان سیاسی متشنج کنند و به آشوب بکشند چرا که قطعا به ضرر دانش آموزان و نظام آموزشی استان خواهد بود.

 

 3- انجمن اسلامی استان و همه مدعیان قانون مدار قانونشکن این را بدانند که این فشارها از قدیم الایام روی شورای نگهبان بوده و این شورا از تمام مراحل و وظایف خود که مصداق امتحان الهی بوده سربلند بیرون آمده است چرا که شورای نگهبان از هیاهوی افراد ترسی نداشته و ندارد و همیشه به عنوان فیلتر نظام وظیفه خود را به خوبی انجام داده است تا جلوی نفوذ افراد ناشایست و ناکارآمد را در ارکان اساسی تصمیم ساز و تصمیم گیرنده نظام بگیرد.

 

4- انجمن اسلامی معلمان استان کهگیلویه و بویراحمد در مورد افراد فاقد صلاحیت اصلاح طلبان رگ تعصبشان قطور شده و همصدا با شبکه بی بی سی و صدای آمریکا نوع نگاه خود را نمایان کردند و پا را نیز فراتر از رسانه های بیگانه گذاشته و با تهمت هایی مانند ترفند و توطئه ، بی عدالتی و انحصار طلبی به شورای نگهبان سعی در ایجاد هیاهیو سیاسی و عدم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دارند.

 

 5- بر اساسا مواضع امام خمینی (ره) درباره شورای نگهبان؛ کسانی که با رای شورای نگهبان مخالفند «مفسد فی‌الارض» هستند. امام خمینی در تاریخ ۶ خرداد ۱۳۶۰ نیز در دیدار با نمایندگان مجلس با بیانی قاطع اظهار داشتند «نمی‌‏شود از شما پذیرفت که ما قانون را قبول نداریم. غلط می‏‌کنی قانون را قبول نداری! قانون تو را قبول ندارد. نباید از کسی پذیرفت که ما شورای نگهبان را قبول نداریم. نمی‌‏توانی قبول نداشته باشی.»

 

در بیانیه انجمن اسلامی معلمان یاسوج آمده :((آنچه رخ داده است غیر قابل قبول و به معنای مهندسی انتخابات است)) اگر واقعا این بیانیه از طرف انجمن اسلامی استان صادر شده است با استناد به فرمایشات امام خمینی(ره) این انجمن و افرادش مفسد فی الارض هستند و می باسیت تحت تعقیب قرار بگیرند.

 

 این افراد فراموش نکنند که تمکین نکردن به نظر شورای نگهبان مخالفت با اسلام است امام خمینی (ره): « همه باید مقید به این باشید که قانون را بپذیرید، ولو برخلاف رأی شما باشد. باید بپذیرید، برای اینکه میزان اکثریت است؛ و تشخیص شورای نگهبان که این مخالف قانون نیست و مخالف اسلام هم نیست، میزان است که همۀ ما باید بپذیریم.» « کسانی که از قانون و یا مصوبات مجلس که به تائید شورای نگهبان رسیده است، تمکین نمی‌کنند را "مخالفت با اسلام" می‌دانند. امام روح الله»

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک