آخرین اخبار

17. بهمن 1393 - 21:32   |   کد مطلب: 350
مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت گفت: مهمترین اصلی که می بایست در برنامه های دهه مبارکه فجر مد نظر قرار گیرد، انتقال گفتمان انقلاب اسلامی به نسل جوان و دانشگاهی بوده که در صورت برقراری این ارتباط بین نسلهای انقلاب می توانیم با هرگونه تهدید و تحریم مقابله کنیم.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، رحمت الله کرامتی اصل مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت ایام الله پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به محضر فجرآفرینان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مردم شریف و انقلابی استان کهگیلویه و بویر احمد افزود: در 22 بهمن 57، مردم  با رهبری امام (ره) "نه" بزرگی به استبداد گفتند و با حضور و استقامت خود طومار حکومت 2500 ساله ستم شاهی را در هم پیچیدند.

 

 

وی افزود: مهمترین اصلی که می بایست در برنامه های دهه مبارکه فجر مد نظر قرار گیرد انتقال گفتمان  انقلاب اسلامی به نسل جوان و دانشگاهی بوده که در صورت برقراری این ارتباط بین نسلهای انقلاب می توانیم با هرگونه تهدید و تحریم مقابله کرده و انشاء الله تحت زعامت ولی امر مسلمین انقلاب را که میراث خون شهیدان بوده را به سر منزل مقصود که برافراشتن پرچم اسلام در دنیا می باشد برسانیم .

 

 

 

 وی بیان کرد: نهاد مقدس بسیج که مولود انقلاب بوده و در تمامی ارکان نظام و تمام اصناف تشکیل و امروز به عنوان یک بازوی توانمند در حوزه های مختلف در خدمت نظام بوده در حوزه بسیج اساتید نیز دستاورد های در خور و شایانی داشته که در کمیته های علمی به دنبال کمک به توسعه علمی و رفع کمبود ها بوده و در حوزه اعتقادی و سیاسی با تشکیل حلقه های صالحین بدنبال استفاده از تمام افکار و سلیقه ها در محیط های دانشگاهی در راستای نظریه پردازی و کمک به تشکیل تمدن جدید اسلامی می باشد .

 

 

وی تصریح کرد: البته شاید بهتر باشد کسی در مورد دستاورد های انقلاب اسلامی صحبت می کرد که قبل از انقلاب را درک کرده باشد و لی با توجه به تغییرات ملموس در تمامی حوزه ها در همین ایامی که حقیر آن را از نزدیک لمس نموده و شاهد آن بوده ایم انقلاب در همه عرصه ها تحولات عظیمی را در کشور و حتی فراتر از مرزهای جغرافیایی داشته که امروزه نظام مقدس جمهوری اسلامی را تبدیل به یک الگوی بی بدیل در دنیا کرده .

 

عضو هیئت علمی داشگاه آزاد اسلامی دهدشت با بیان اینکه، با یک مرور اجمالی بسیاری از دستاورد های نظام اسلامی در طی این سالها مشاهده می شود افزود: از نگاه حقیر میتوان مهمترین دستاورد نظام در طی این سالها را حاکم شدن ملت بر سرنوشت خود و سپردن حکومت به محرومین و پابرهنگان و مستضعفین می باشد که امام فرمودند" انقلاب ما انقلاب محرومین و پابرهنگان و چپر نشینان هست و این موضوع امروزه به عینه مشاهده میشود .

 

وی تصریح کرد: در حوزه آموزش عالی نظام دستاوردهای بزرگی داشته بطوریکه امروزه کشور در رده های بالای جهانی هم به لحاظ تولید علم و هم هم به لحاظ کمیت در حوزه های مختلف قرار دارد .

 

 

این مسئول خاطرشنان کرد: کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت امروز با تعداد حدود 80 نفر از اساتید عضو هیات علمی و اساتید محترم مدعو در سطوح بالا به لحاظ تحصیلات در دانشگاه مشغول به فعالیت می باشد .

 

 کرامتی اصل تصریح کرد: در 9 دی 88 باز مردم  تحت زعامت  رهبری" نه " بزرگتری به استکبار جهانی گفتند که می خواستند در مسیر پیشرفت انقلاب از طریق مزدوران و افراد فریب خورده مشکل سازی کرده . بنابر این در هر دو  حرکت حضورمردم و رهبری نقش اصلی را ایفا کرده و کشتی انقلاب را به سلامت هدایت نموده و ان شاء الله این مسیر تا ظهور منجی کل ادامه خواهد داشت .

 

وی افزود: البته ما 22 بهمنرا از نزدیک لمس نکردیم و شاید یکی از آرزو های حقیر درک 22 بهمن و یا دوران جنگ تحمیلی باشد . اما زیباترین صحنه ای که در مراسمات 22 بهمن مشاهده کذدیم از طریق رسانه ها همان شکوه و عظمت حضور  مردم باشد که اینچنین به رهبری خود دلبسته و وفادار بوده و چنان استقبال باشکوهی داشته اند که هیچ قدرتی یارای مقابله با این حرکت را در خود ندیده و مجبور به باز گشایی فرودگاهها جهت حضور امام (ره) شدند.

 

وی تاکید کرد: البته عوامل بروز انقلاب ها در دنیا متفاوت می باشد . اما نوع انقلاب و شعار انقلاب اسلامی ایران نشان دهنده این موضوع می باشد که عدم استقلال رژیم منحوس پهلوی و نبود آزادی و عدم توجه به مبانی اعتقادی ملت که درهمان شعار معروف استقلال آزادی جمهوری اسلامی انقلابیون و حضرت امام وجود دارد میتوان گفت که مهمترین دلایل انزجار ملت از حکومت ستم شاهی و ریشه عمده نارضایتی ها می باشد که جمهوری  اسلامی با شعار نه شرقی نه غربی استقلال خود از دنیای غرب و شرق را اعلام نموده و با نگاه به توان داخلی توانست استقلال خود را در تمامی حوزه ها تضمین نمایدو امروزه علی رغم بیشترین تحریم ها نظام هر روز بالنده تر و موفق تر در عرصه های ملی و بین المللی ظاهر شده و با مواضع هوشمندانه و مدیریت رهبری فرزانه هر روز سربلند تر و در حال طرقی می باشد .

 

 کرامتی اصل متذکر شد: مهمترین اصلی که می بایست در برنامه های دهه مبارکه فجر مد نظر قرار گیرد انتقال گفتمان  انقلاب اسلامی به نسل جوان و دانشگاهی بوده که در صورت برقراری این ارتباط بین نسلهای انقلاب می توانیم با هرگونه تهدید و تحریم مقابله کرده و انشاء الله تحت زعامت ولی امر مسلمین انقلاب را که میراث خون شهیدان بوده را به سر منزل مقصود که برافراشتن پرچم اسلام در دنیا می باشد برسانیم .

 

انتهای پیام: و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک