آخرین اخبار

17. خرداد 1394 - 13:13   |   کد مطلب: 1786
شاید بتوان گفت این از معدود بیانات امام خامنه ای بود که در آن از عاقبت بدی خبر می داد که در انتظار مردم ایران است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، رهبر معظم انقلاب در بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی در حرم مطهر امام (ره) به مطالب مهمی اشاره کردند که شاید بتوان گفت اهم آن عبارت "تحریف امام" بود. اینکه چرا و برای چه رهبر انقلاب در این برهه زمانی چنین موضوعی را در چنین جمعی مطرح کردند جای تامل دارد اما نکته حساس و تامل برانگیز آنجاست که اینبار روی سخن آقا درخصوص عواقب این جریان با مردم است.



چرا مردم؟



مردم امروز به چند دسته تقسیم شده اند، یک گروه متعلق به زمان انقلاب و امام هستند که آن دوران را به یاد دارند و به عبارتی باخبرانند! گروه دیگر زمان جنگ و سال های پایانی حیات امام را درک کرده اند و گروه سوم یا همان نسل جدید که نه امام و نه جنگ و نه مسائل ابتدای انقلاب را درک کرده اند. پس قطعا این تحریف برای گروهی بیشترین تاثیر را دارد که کمترین ذهنیت و شناخت را نسبت به امام دارند و این تحریف باید از زبان کسی بیرون بیاید که بیشترین دوران و حساس ترین لحظات را با او گذرانده است. بنابراین معلوم می شود که نقشه دقیق و حساب شده است و میدان عمل نیز اذهان عمومی جامعه، در نتیجه چاره ای جز مطرح کردن این مطلب در اجتماع بزرگ مردمی و در مراسم حساس این چنینی وجود ندارد.



چرا تحریف؟



اصلا در چه زمانی تحریف معنا پیدا می کند؟ خب پاسخ روشن است، زمانی که اصل یک سند وجود نداشته باشد و برای سند سازی امکان تحریف در صورت وجود نیت منحرف وجود خواهد داشت، اما انقلاب اسلامی با وجود داشتن اسناد متعدد و مستند و مستدل چگونه می تواند مورد تحریف قرار گیرد؟ این همان نکته ای است که بدخواهان این نظام به آن پی برده اند و آن بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران است، کسی که درحال حاضر در قید حیات نیست و طبیعتاً امکان دفاع از خود را ندارد.



حال این سوال مطرح می شود که چه کسی باید جلوی این تحریف را بگیرد، که اگر گرفته نشود پایه و اساس انقلاب به لرزه خواهد افتاد. رهبر عظیم الشان انقلاب به درستی و در نهایت دقت به 7 اصل از اصول بنیادین امام خمینی (ره) اشاره کردند تا امت حزب الله با داشتن این 7 اصل بتوانند از تحریف امام جلوگیری کنند، اما امام خامنه ای به نکته ای بسیار مهم در خلال فرمایشاتشان به آن اشاره کردند و آن این بود: " اگر راه امام را گم کنیم ، یا فراموش کنیم یا کنار بگذاریم ، ملت ایران سیلی خواهد خورد ". راه امام یعنی همان سیره عملی امام اکنون و در این روزها با خاطره گویی های مکرر برخی افراد به ظاهر دلسوز نظام مورد خدشه قرار گرفته است، این همان چیزیست که اگر گم، فراموش و یا کنار گذاشته شود جزایی جز سیلی نخواهد داشت، فراموش نکنیم که عبارت "سیلی" از زبان همان کسی بیرون آمد که در قضیه تهاجم عربستان به یمن از عبارت "سیلی" استفاده کرد و دنیا شاهد سیلی خوردن آن است، این همان عبارتی است که بارها برای صورت آمریکا استفاده شده است و در آن همین ملت بودند که سیلی می زدند، حالا جای بسی تامل دارد که زمان سیلی خوردن ملت ایران نزدیک است، اگر راه امام را گم کنیم.

انتها/

منبع: صالحين

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک