آخرین اخبار

17. مرداد 1401 - 23:56   |   کد مطلب: 10800
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه:
قدردان تلاش های شبانه روزی خبرنگاران در سنگر «جهاد تبیین» هستیم
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کهگیلویه در پیامی فرارسیدن هفدهم مرداد روز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار را به خبرنگاران و تلاشگران حوزه خبر و اطلاع‌رسانی کهگیلویه تبریک گفت.

سید علی اصغر پوربهشت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کهگیلویه در پیامی فرارسیدن هفدهم مرداد روز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار را به خبرنگاران و تلاشگران حوزه خبر و اطلاع‌رسانی کهگیلویه تبریک گفت.

 

 

 

در متن پیام، فرمانده سپاه کهگیلویه آمده است؛

 

 

 

بدون خبرنگار لحظه‌ها ماندگار نمی‌شود.

 

امام خامنه ای ( مدظله العالی)

 

 

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

 

 

 

«۱۷ مرداد روز خبرنگار» یادآور زحمات و تلاش های انسانهایی است که باصداقت هرچه تمام، تعهد و مسئولیت پذیری را به نحو احسن به جا آوردند و به راستی می توان آنها را سمبل دلسوزی، مطالبه گری، تعهد، آگاهی بخشی و وظیفه شناسی دانست چرا که در عمق جامعه زندگی می‌کنند و تلاش های بسیار زیادی برای سلامت فکری و فرهنگی جامعه انجام داده اند.

 

 

 

بدینوسیله ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه و تقارن روز خبرنگار با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، مجاهدت های اصحاب رسانه و مطبوعات و خبرنگاران عزیز در میدان جنگ نرم که الگوگرفته از پیام رسان کربلاست را ارج نهاده، قدردان تلاش های شبانه روزی آنها در سنگر «جهاد تبیین» هستیم.

 

 

 

بی شک، دستیابی به قله‌های پیشرفت، سربلندی و سعادت کشور، مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم و آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی جز با حق‌جویی، صدق و مجاهدت در عرصه آگاهی ممکن نمی‌ شود.

 

 

 

از ایزد منان تداوم عزت و اهتمام مسئولانه شما را در روایت عشق، آزادی و حق گویی در عرصه آگاهی آرزومندم.

 

 

 

سرهنگ پاسدار سید علی اصغر پوربهشت

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک