آخرین اخبار

10. تير 1401 - 12:38   |   کد مطلب: 10680
ساز خدمت و نوای تلاش در دالان های مختلف این عمارت راهی بجز همراهی همه جانبه و هوشیاری همه گیر ندارد که این امر این روزها بیش از پیش در حال محقق شدن است.

محمود محمدی در یادداشتی نوشت- همصدایی و یک تلاش حداکثری مسئله این روزهای کهگیلویه و بویراحمد است، چیزی که در نطق ها و بیانیه ها به گوش می رسد باید در عرصه اجرا و عمل‌ بهتر پیاده شود.

 

نگاه به ظرفیت های داخلی و توسعه رویکردهای خدمت مسئله ای امیدوار کننده است که کهگیلویه و بویراحمد و کشور این روزها بر آن تمرکز گرفته است.

 

مارون زیبا نماد روانی و استمرار است، همان طور که سالیان سال مردان و زنانی را به خود پرورش داد که نگاهی پرمشغله به امورات دیارشان داشتند، اکنون هم باید با یک اتحاد مثال زدنی وقفه بوجود آمده را کنار بزنند و کار را به سرانجام برسانند.

 

همچون بلوری شیشه ای مرمر از صلابت دنا تا جای جای سرزمین مان در کهگیلویه و بویراحمد، این روزها باید ندای تلاش و جهاد همه جانبه سر داده شود، نه آنکه توسعه را محدود کنیم و یکجانبه نگرانه و بخشی به این امر متوسل شویم.

 

همه بر این موضوع اتفاق نظر دارند که جای جای این دیار حکم طلای نایاب دارد و توسعه امری بدیهی برای سالهای آتی این سرزمین است.

 

ساز خدمت و نوای تلاش در دالان های مختلف این عمارت راهی به جز همراهی همه جانبه و هوشیاری همه گیر ندارد که این امر این روزها بیش از پیش در حال محقق شدن است.

 

مدیران به عنوان ضلع مهمی از قطار توسعه استان باید عرصه تلاش را بیشتر و دقیق تر بشکافند، همچنان که خبرهای خوبی از برخی ادارات و سازمان ه به گوش می رسد اما‌ این چرخه باید با بهره‌گیری از توانمندی همه اقشار رنگ و بویی دیگر به خود بگیرد.

 

سال ۱۴۰۱ سال خوش بینی های خوبی در عرصه تولید کهگیلویه و بویراحمد است، شاید خبرهای خوبی طی ماه های آتی از راه اندازی و فعال سازی کارخانه های سراسر استان بشنویم که ما را بیش از همیشه به کنار زدن گرد محرومیت از چهره دیارمان امیدوار سازد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک