آخرین اخبار

10. دى 1399 - 23:31   |   کد مطلب: 9636
مدیر عقیدتی سپاه کهگیلویه گفت: حضور مردم در تشیع جنازه میلیونی سردار دلها اولین سیلی محکمی بود که دست جمهوری اسلامی را برای انتقام سخت باز کرد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ حجت الاسلام والمسلمین نوذر باقری در گفتگو با خبرنگاراین پایگاه خبری گفت؛ دشمن فکر می کرد با ترور و از میان برداشتن سردار سلیمانی، می تواند یک وقفه ای در راه و مسیر جمهوری اسلامی ایجادکند، و شاید از این طریق یک دوگانگی، احساس یاس و ناامیدی در بین ملت ایران ایجاد کنند. اما با حضور میلیونی مردم و تشیع باشکوه پیکر شهید سلیمانی و همرزمانش از همه اقشار ، گروه ها ، سلایق و جناح ها، همه افراد در هر لباس و هر سمتی و هر تفکر و سلیقه ای که داشتند نشان دادند که دشمن نمیتواند به آن اهداف پلید و خبیث خود برسد، و مردم با اتحادی که همیشه به ان مفتخریم را به منصله ظهور رساندند .

مدیر عقیدتی در سپاه دهدشت افزود: الحمدالله حضور مردم در تشیع سردار سلیمانی یک درس ثابت همیشگی برای دشمنان و یک تو دهنی به همه کسانی که کوچکترین چشم طمعی به تمامیت ارضی به جمهوری اسلامی دارند بود.

باقری راد گفت: حضور مردم در تشیع جنازه میلیونی سردار دلها اولین سیلی محکمی بود که دست جمهوری اسلامی را برای انتقام سخت باز کرد، و ملت های منطقه را برای انتقام نهایی بیدار ساخت. و ایران با این اقدام توانست ملت های منطقه را ‌متحد کند، که علیه امریکای جنایتکار قد علم کنند و در فکر بیرون راندن این چرثومه فساد باشند.

وی با بیان اینکه انتقام سردار سلیمانی یک امر ضروری و لازم است گفت: انتقام سردار سلیمانی در یک برنامه کوتاه مدت و بلند مدت قائدتا بخشی از ان گرفته شده، و بخشی از آن باید گرفته شود و به تعبیر حضرت اقا اولین سیلی محکم حضور میلیونی مردم بود که با اتحاد دوباره یکپارچکی امت و ملت جمهوری اسلامی به رخ دشمنان کشیده شد.

حجت الاسلام والمسلمین باقری راد ادامه داد: انتقام دوم کم از انتقام اول نبود، و آن شکست هیمنه امریکا در میان همه کشورهاست که با موشک باران پایگاه آمریکا در منطقه بود که بعد از جنگ جهانی دوم تا کنون اولین کشوری که توانست این هیمنه را در هم بشکند ایران بود، و شکست سنگین بر هیمنه آمریکا وارد امد و این شکست به همین راحتی ها قابل جبران نخواهد بود

. وی ابراز داشت: در بلند مدت انتقام سردار سلیمانی به فرموده مقام معظم رهبری بیرون راندن امریکا از تمامی محورهای مقاومت و محورهای اسلامی خواهد بود که باید این اتفاق بیفتد .

باقری راد بیان داشت: برخیها تا اسم و واژه انتقام به میان می اید احساس نگرانی دارند، و فکر میکنند که اگر ما به تقاص خون شهید سلیمانی و فخری زاده عملی انجام بدهیم، و اقدامی کنیم این اقدامات به خودی خود تقابلی با امریکا صورت میگیرد که میتواند منجر به یک جنگ بین دو کشور و یا جنگ جهانی دیگری را رقم بزند.

این مدیر عقیدتی افزود: اگر انتقام شهید فخری زاده و سلیمانی گرفته نشود، دشمن جنایت کار و خونخوار جریح تر خواهد شد، و هر اقدامی که علیه دشمنان صورت بگیرد کمترین اقدام است، چرا که خون شهید سلیمانی و انتقام شهید سلیمانی قائدتا به این راحتی نخواهد بود، و همه آن چیزهایی که در سر داریم و به فکر انتقام هستیم ذره ای از انتقامی هست که ما برای سردار سلیمانی تصور میکنیم. اصل انتقام از بانیان و امران ترور سردار خروج امریکا از منطقه و کوتاه شدن دست امریکا از محور مقاومت از سر ملت های منطقه و کم کردن سلطه امریکا خواهد بود.

باقری راد گفت: مهمترین انتقام کلام حضرت اقا بحث ایجاد نرم افزار و خروج امریکا از منطقه است که به حول و قوه الهی ان شاء الله در اینده نچندان دور به وقوع می پیوند و خواهیم دید ملت های منطقه، از شر امریکای جنایتکار و ایادی ان نجات پیدا میکنند. انتهای پیام

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک