آخرین اخبار

19. دى 1393 - 21:25   |   کد مطلب: 96
شهردار قلعه‌رئیسی گفت: هفته وحدت بهترین فرصت برای نشان دادن اتحاد مسلمانان است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه ،صابر پیکر عصر امروز در مراسم جشن پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت اظهار داشت: تولد پیامبر(ص) نعمت بسیار بزرگی برای بشریت بود.

 

شهردار قلعه‌رئیسی با بیان اینکه کسب رضایتمندی خداوند در گرو دوست داشتن و عشق به محمد(ص) است، بیان کرد: با توجه به توطئه‌های دشمنان برای بر هم زدن اتحاد و انسجام مسلمانان و تضعیف دنیای اسلام، حفظ وحدت بیش از هر زمان دیگری ضروری است.

 

وی افزود: هفته وحدت همچنین فرصت مناسبی برای آشنایی هر چه بیشتر با منش و سبک زندگی پیامبر(ص) است.

 

پیکر ابراز داشت: قدرت‌های استکباری برای این منظور تبلیغات گسترده و هزینه‌های فراوانی انجام می‌دهند، اما حفظ وحدت میان مسلمانان تمامی توطئه‌های آنها را خنثی خواهد کرد.

 

این مسئول با بیان اینکه دین مبین اسلام، دین رحمت، مهربانی، مساوات و برادری است، تصریح کرد: دشمنان اسلام همواره و با استفاده از بهانه‌های مختلف درصدد غارت اموال مسلمانان بوده‌اند که برای دستیابی به این هدف، ایجاد تفرقه میان مسلمانان را مدنظر قرار داده‌اند.

 

شهردار قلعه‌رئیسی اذعان داشت: امام(ره) با نامگذاری این ایام به نام هفته وحدت هم به نظر این دو مذهب شیعه و سنی، هم به موضوع وحدت جهان اسلام که از اهداف بارز انقلاب شکوهمند اسلامی بود، احترام گذاشتند.

 

پیکر خاطرنشان کرد: اهل تشیع و اهل تسنن هر دو در داشتن خدای یکتا، قبله‌ای واحد و کتابی به نام قرآن مشترک بوده و بنابراین برادر هم هستند و نباید اختلاف و تفرقه‌ای در بین آنها به وجود بیاید.

 

 

انتهاي پيام:و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک