آخرین اخبار

19. دى 1393 - 20:34   |   کد مطلب: 93
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی چاروسا
هفته وحدت بهترین فرصت همبستگی جهان اسلام است
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی چاروسا گفت: میلاد رسول مکرم اسلام(ص) و هفته وحدت بهترین فرصت همبستگی جهان اسلام است.

 به گزارش  پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه ،سیدمهدی افراز عصر امروز در مراسم جشن میلاد پیامبر(ص) و هفته وحدت با بیان اینکه بهترین راه مقابله با استکبار جهانی، اتحاد و همبستگی میان مسلمانان است، اظهار داشت: نامگذاری هفته وحدت از سوی امام خمینی(ره) باعث شد که توطئه‌های دشمنان علیه وحدت مسلمان خنثی شده و همبستگی آنها به صورت عملی نشان داده شود.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی چاروسا عنوان کرد: این هفته فرصت مناسبی برای تبیین ارزش‌های وحدت‌آفرین انقلاب و تجدید وحدت و انسجام مسلمانان است.

 

وی افزود: ملت ایران به ابتکار امام خمینی(ره) برای تقویت و گسترش وحدت میان مسلمانان افتخار می‌کند، زیرا توجه و عمل به وحدت تنها راه سعادت و پایان دادن به توطئه‌های دشمنان اسلام است.

 

افراز تصریح کرد: دشمن همواره در پی تفرقه‌انگیزی میان مسلمانان بوده و هست تا اتحادی میان مسلمانان شکل نگیرد.

 

وی با بیان اینکه رسول خدا(ص) نقطه اتکای همه مسلمانان و وجود آن حضرت نماد قرآن و وحدت است، افزود: دشمنان درصدد بر هم زدن وحدت جامعه ما هستند و باید هوشیار باشیم.

 

این مسئول گفت: هدف آمریکا و همدستانش از راه‌اندازی گروه تکفیری، مخدوش جلوه دادن چهره اسلام ناب محمدی است تا جوانان را از گرایش به دین اسلام متنفر کنند.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی چاروسا ابراز داشت: دشمن به شیوه‌های گوناگون درصدد ایجاد تفرقه و اختلاف بین مسلمانان و اقشار و گروه‌های مختلف مردم است و باید با توکل بر خدا و حفظ وحدت برنامه‌های آنها را به یاس و ناامیدی مبدل کنیم.

 

در پایان این مراسم مسابقات متعددی برگزار و به برندگان جوایزی اهدا شد و مردم این روز را به هم تبریک گفتند.

 

 

انتهاي پيام :و /آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک