آخرین اخبار

22. مرداد 1398 - 12:15   |   کد مطلب: 9049
پیاده رو سازی و ایجاد فضای مناسب برای عابران پیاده از لحاظ زیبا سازی و تعاملات اجتماعی بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد .

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ پیاده رو ها یکی از مهمترین مناظر شهری هستند که نیازمند توجه ویژه مسئولین امر هستند.

با توجه به جدی بودن مقوله پیاده روسازی ، مناسب سازی فضاهای شهری به ویژه پیاده رو یکی از مباحث اساسی است که از جهات مختلف اجتماعی ، اقتصادی و بهداشتی در زندگی شهروندان تاثیر عمده و نقش برجسته ای دارد.

 

پیاده رو سازی و ایجاد فضای مناسب  برای عابران پیاده از لحاظ زیبا سازی و تعاملات اجتماعی بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد .

پیاده روهای استاندارد که قابلیت پیاده روی مطمئن برای شهروندان را داشته باشد می تواند باعث ایجاد بسیاری از تعاملات مثبت بین شهروندان شود از آنجایی که تامین امنیت شهروندان هنگام عبور و مرور از معابر یکی از مهم‏ترین وظایف شهرداری‏ها محسوب می‏شود، در راستای بهسازی و استانداردسازی پیاده‏ روها در حفظ امنیت و آرامش شهروندان تلاش می‏شود و به همین دلیل بازسازی و ساخت پیاده‌روها از جمله فعالیت‌های مستمر در دستور کار شهرداری سی سخت می باشد .

 

برخی از پیاده روهای شهر دهدشت از شرایط مناسبی برخوردار نیستند و با توجه به اینکه در بلوار های اصلی شهر واقع شده اند لزوم توجه مسئولین نسبت به این موضوع بیش از پیش ضروری است.

 

ناگفته نماند که شهرداری دهدشت این روزها در حال اجرای پروژه نهضت آسفالت معابر شهری است و تا کنون خیابان های اصلی و اولویت دار شهر آسفالت و روکش شده است.

 

انتهای پیام/ 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک