آخرین اخبار

19. تير 1398 - 17:13   |   کد مطلب: 9040
آیت الله ملک حسینی: توضیح می‌دهیم که این نامه‌ها دفاع از حق بوده یا باطل، و از مبارزه با فساد لایه‌برداری می‌کنم و از پشت پرده‌های این قصه پرده‌برداری خواهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در جشن دهه کرامت که در امامزاده مختار برگزار شد گفت:اخیرا نامه‌ای منتسب به این جانب پخش شده که به حرمت این امامزاده بزرگوار از نوادگان امام سجاد(ع) و این جلسه چیزی نمی‌گویم اما در فرصت دیگری در این زمینه توضیح خواهم داد.

 

آیت الله ملک حسینی تصریح کرد: پرده برداری دو بخش دارد. یک چیزی که به خودم حق می دهم و بسیار اندک است و یک چیزی را از مسئولانی که مطلع هستند می خواهم و آنها را به شرفشان سوگند میدهم که برای بیدار شدن مردم و عدم تکرار شدن برخی مسائل پشت پرده ها را به مردم بگویند چرا که رسالت قانونی آنهاست.

 

وی افزود: توضیح می‌دهیم که این نامه‌ها دفاع از حق بوده یا باطل؛ از مبارزه با فساد لایه‌برداری می‌کنم و از پشت پرده‌های این قصه پرده‌برداری خواهم کرد.

 

آیت الله ملک حسینی گفت: آنچه از مسئولان اجرایی استان می‌خواهم این است که برای بیدار شدن مردم و جلوگیری از تکرار این مسائل پشت پرده‌ها را به مردم بگویند.

 

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه بیان کرد: از کسانی که با نگاه اندیشمندانه به این نامه جواب دادند سپاسگزاری می‌کنم و همچنین کسانی که انتقاد منصفانه کردند را تحسین می‌کنم، کسانی که غیبت مرا کردند بخشیدم و از آن‌ها ممنونم چرا که با هر غیبتشان گناهی از گناهان من شسته شد و حسنات آنها به پرونده من اضافه شد.

 

آیت‌الله ملک‌حسینی ادامه داد: کسانی که توهین کردند شخصیت خود را نشان دادند، آنهایی که فحش دادند خود را در برابر آینه قرار داده بودند و آنهایی که تهمت زدند چون جامعه را نجس کردند قابل بخشش نیستند و این را برای ذخیره آخرتشان قرار دهند.

 

وی عنوان کرد: آنهایی که کامنت‌های توهینی گذاشتند و کامنت‌های توضیح را نگذاشتند ذخیره آخرتشان قرار دهند.

 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: شاهد بودم که مرحوم پدرم را هم تهدید و تطمیع می‌کردند به طوری که مرحوم پدرم می‌گفت کم دروغ بگویید وگرنه من راست‌ها و حقیقت‌ها را می‌گویم.

 

آیت الله ملک‌حسینی گفت: بر دست برادرم سید هبط‌الدین که در دفتر از باطل دفاع نکرد بوسه می‌زنم.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک