آخرین اخبار

17. تير 1398 - 11:23   |   کد مطلب: 9036
یکی از جوانان کهگیلویه توانست مدال طلای مسابقات جهانی کارگران در اسپانیا در رشته پرتاب نیزه را کسب کند.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛یکی از جوانان کهگیلویه توانست مدال طلای مسابقات جهانی کارگران در اسپانیا در رشته پرتاب نیزه را کسب کند.

صادق خادمی که متولد ۱۳۷۰ است از سال ۸۶ دومیدانی را شروع کرد و در سال ۸۸ اولین مدال در مسابقات المپیاد نوجوانان را گرفت و در سال ۸۸ وارد رده سنی جوانان شد و قهرمان پرتاب نیزه جوانان ایران شد او در سال ۸۹ قهرمانی های زیادی داشته و رکورد پرتاب نیزه جوانان ایران را نیز شکست و بعد از آن به مسابقات قهرمانی آسیا در کشور ویتنام اعزام شد.

 

 

از سال نود وارده در رده سنی بزرگسالان شد و از همان موقع تا الان جزو سه نفر برتر ایران است وی در تیرماه ۹۸ به مسابقات جهانی کارگران در اسپانیا اعزام شد که از دل این ورزشکار استان در این مسابقات نام گرفت.

 

 

سومین دوره مسابقات جهانی کارگران با حضور سه هزار ورزشکار از ۴۲ کشور جهان حضور داشتند که بیشترین ورزشکاران را از ایتالیا  با ۴۰۰ ورزشکار بودند. این مسابقات در شش روز برگزار شد و کاروان اعزامی ایران با ۱۲۶ کار در رشته‌های دومیدانی جودو کشتی ساحلی والیبال ساحلی تنیس‌روی‌میز و شنا و پتانگ حضور داشتند که این کاروان عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد.

 

 

بدون شک قهرمانی جوانان کهگیلویه و بویر احمد در مسابقات مختلف و درشته های مختلف در سطح جهانی میتواند بیانکر استعداد شگرف جوانان این خطه از زاگرس باشد و این گونه قهرمانی ها نیز در حالی به وقوع می پیوندد که استان کهگیلویه و بویر احمد و شهرستان کهگیلویه از شرایط نامناسب امکانات ورزشی رنج میبرد.

 

 

امیدواریم که مسئولین این موفقیت ها را ارج نهاده و زیرساخت های مناسبی را برای شکوفایی استعداد جوانان استان فراهم کنند تا شاهد پیشرفت های بیشتری از سوی جوانان باشیم.

در ادامه تصاویر تکمیلی آمده است؛

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک