آخرین اخبار

16. تير 1398 - 10:48   |   کد مطلب: 9034
مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت، با حضور کرم جانی پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج ،مسئولین شهرستان کهگیلویه، اساتید و دانشجویان و کادر اداری دانشگاه های گچساران و دهدشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت، با حضور کرم جانی پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج ،مسئولین شهرستان کهگیلویه، اساتید و دانشجویان و کادر اداری دانشگاه های گچساران و دهدشت برگزار شد.

 محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی حجت‌الاسلام یوسف عمرانی‌نژاد را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت منصوب کرد.



در متن حکم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آمده است:

حجت‌الاسلام جناب آقای یوسف عمرانی‌نژاد



بنا به پیشنهاد سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت» منصوب می‌شوید.



امید است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی‌های سرمایه‌های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.



محمدمهدی طهرانچی همچنین در نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های سیدسلیمان سادات اشکور در دوران سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت تشکر و قدردانی کرد.



حجت‌الاسلام یوسف عمرانی‌نژاد عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت است.

 

آیین تکریم و‌معارفه هم اکنون در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت در حال برگزاری است.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک