آخرین اخبار

26. خرداد 1398 - 14:22   |   کد مطلب: 9002
مدتی است دود سفیدی از خروجی شهر دهدشت به سمت طولیان به شهر ورود می کند و باعث بروز مشکلات فراوانی برای مردم دهدشت شده است.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ اهمیت محیط زیست و منابع طبیعی بر هیچ کس پوشیده نیست و دنیای امروز متوجه شده است که اگر محیط زیست را در کنار سایر فعالیت های خود قرار ندهد در انتها به خودش لطمه خواهد زد

 

مدتی است دود سفیدی از خروجی شهر دهدشت به سمت طولیان به شهر ورود می کند و باعث بروز مشکلات فراوانی برای مردم دهدشت شده است.

یکی از شهروندان دهدشتی در گفت و گو با کهگیلویه گفت: در برخی از روزهای هفته و در ساعات اولیه صبح دود سفید رنگ و غلیظی از خروجی شهر از طریف باد و نسیم صبحگاهی وارد شهر شده و بوی بد این دود مشکلات زیاد تنفسی را بوجود آورده است.

یکی از شهروندان دهدشتی با ارسال فیلم یک دقیقه ای از محل سوزاندن زباله های دهدشت اعتراض خود را نسبت به فرماندار،شورای شهر و شهردار اعلام و خواستار ورود جدی مسئولین به این امرشد چرا که ورود دود سفید و سمی ناشی از زباله های شهر به شهر دهدشت موجب بروز بیماری های مختلف می شود.

 

این معضل در ایام گرم سال اثرات منفی بیشتری برای مردم شهر دهدشت را به بار می آورد چرا که دودناشی از سوزاندن زباله های شهر از طریق کولر های آبی وارد خانه ها شده و حتما اثرات منفی آن برای کسانی که کولرهای گازی ندارند بیشتر از کسانی است که از کولرهای گازی استفاده می کنند.

 

متاسفانه مسئولین شهرستان علی رغم انتشار اخبار در این زمینه پاسخی برای رسانه ها نداشته  و شیوه و مکان سوزاندن زباله ها همچنان به همان شیوه قبل و در جوار شهر صورت میگیرد که لازم است فرماندار و شبکه بهداشت شهرستان به این امر مهم ورود کرده و راهکار مناسبی را جهت امحاء زباله های شهر پیشنهاد و اجرایی کنند.

 

 

در ادامه تصاویر و فیلم مربوط به سوزاندن زباله های شهر دهدشت آمده است؛

فیلم ارسالی  مخاطبان کهگیلویه را میتوانید  اینجا  دانلود کنید

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک