آخرین اخبار

12. خرداد 1398 - 11:34   |   کد مطلب: 8970
در این دیدار مدیرکل امور عشایر استان, بخشدار دیشموک و برخی از مسئولان دیگر شهرستان نماینده مردم را همراهی و به منظور بازدید از جاده ارتباطی روستا با منطقه دیشموک انجام شد

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ نماینده شهرستان های چهار گانه صبح امروز به دیشموک سفر کرده که در این سفر به یکی از روستاهای این بخش نیز رفته است.

در این دیدار مدیرکل امور عشایر استان, بخشدار دیشموک، مدیر و مدیر اداره شهرستان نماینده مردم را همراهی و به منظور بازدید از جاده ارتباطی روستا با منطقه دیشموک انجام شد

سردار هاشمی پور ضمن تقدیر از وزیر نفت به ویژه رئیس شرکت ملی گاز ایران گفت:
یک دستگاه بولدزری که هم اکنون مشغول احداث جاده برای عشایر منطقه و روستای رود ریش می باشد از طریق رایزنی و مکاتبه با وزیر نفت و شرکت ملی گاز ایران گرفته شده و افزایش ماشین آلات راهسازی دیگری نیز در دستور کار است که هماهنگی لازم انجام شده و به زودی به منطقه حمل می شوند.

سردار هاشمی پورگفت: با هماهنگی و توافق صورت گرفته با مسئولان امور عشایر، برنامه زمانبندی احداث این راه ارتباطی، پایان مرداد ماه جاری است.

 

در پی درخواست های مردم برای بهسازی و لوله کشی آب شرب از قنات های موجود نیز مقرر گردید تأمین سیمان مورد نیاز این کار از طریق پیگیری و رایزنی با خیرین  از ناحیه نماینده مردم و تامین لوله و اتصالات مورد نیاز نیز توسط اداره کل امور عشایر استان تأمین و عملیات احرایی لوله کشی آب تا پایان شهریور ماه جاری توسط اداره امور عشایر انجام شود.

همچنین مقرر شد با توجه به نیاز مردم تعدادی سرویس بهداشتی پیش ساخته که از طریق رایزنی نماینده با محرومیت زدایی قرارگاه سازندگی خاتم اخذ گردیده، جهت واگذاری به مردم در اختیار اداره کل امور عشایری قرار گیرند.
گفتنی است این دیدار با استقبال گرم و بدرقه صمیمی مردم روستای رود ریش و عشایر منطقه صورت گرفت.
 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک