آخرین اخبار

11. خرداد 1398 - 12:27   |   کد مطلب: 8969
تیم هندبال لیگ برتری فرازبام خائیز دهدشت که فصل گذشته توانست در اولین حضور خود در این رقابت ها عنوان سومی را از آن خود کند این روز ها ازرقیبان پیشی گرفته و در حذب بازیکنان مطرح هندبال کشور گوی سبقت را از حریفان ربوده است.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ تیم هندبال لیگ برتری فرازبام خائیز دهدشت که فصل گذشته توانست در اولین حضور خود در این رقابت ها عنوان سومی را از آن خود کند این روز ها  ازرقیبان پیشی گرفته و در حذب بازیکنان مطرح هندبال کشور گوی سبقت را از حریفان ربوده است.

 

یکی از این بازیکنان ملی پوش شهاب صادق‌زاده، بازیکن تیم ملی هندبال و بازیکن فصل گذشته زاگرس اسلام آباد است که با قراردادی یک ساله به تیم فرازبام خائیز دهدشت پیوست. صادق زاده سابقه حضور در تیم های شهرداری تبریز، منیزیم فردوس، نیروی زمینی تهران و زاگرس اسلام آباد را دارد.

مجید پارسایی مدیرعامل باشگاه فرازبام خائبیز دهدشت در گفت و گو با کهگبلوبه گفت:فرزاد رسمتی و حسین صالحی نیز با تیم فرازبام خائیز دهدشت قرارداد بستند. فرزاد رستمی بازیکن ملی پوش فصل قبل فرازبام است که قرارداد خود را با این تیم تمدید کرده و هم اکنون عضو تیم ملی هندبال جمهوری اسلامی ایران است.

 

مجید پارسایی گفت: با تلاش های فراوان توانستیم با حسین صالحی بازیکن فصل قبل تیم نیروی زمینی کازرون با قراردادی یکساله را به امضاء برسانیم.

وی افزود: امیدواریم امسال هم بتوانیم با نمایش خوب نماینده ی شایسته ای برای استان کهگیلویه و بویر احمد و مردم خون گرم دهدشت باشیم.

مجید پارسایی با اشاره به همکاری مردم و برخی از مسئولین در بهبود بخشیدن به شرایط تیم گفت: از مسئولین و مردم دهدشت که همیشه حامی تیم فرازبام خائیز بودند تشکر  قدردانی میکنم و امیدواریم که امسال بتوانیم نتایج در خور و شانی کسب کنیم.

 

سی دومین  دوره لیگ برتر هندبال از 25 مردادماه با حضور 12 تیم آغاز می‌شود.

در ادامه تصاویر انعقاد قرارداد این بازیکنان آمده است؛

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک