آخرین اخبار

10. خرداد 1398 - 4:54   |   کد مطلب: 8967
از گذشت حدود ۱۱ ماه از صدور حکم سرپرستی فرمانداری کهگیلویه و انتصاب جعفر نیکبخت به عنوان سرپرست فرمانداری امروز این مسئول از سمت خود استعفا داد.

به گزارش پایگاه خبریکهگیلویه؛ پس از گذشت حدود ۱۱ ماه از صدور حکم سرپرستی فرمانداری کهگیلویه و انتصاب جعفر نیکبخت به عنوان سرپرست فرمانداری امروز این مسئول از سمت خود استعفا داد.

به گفته یک منبع آگاه در فرمانداری زمزمه های این استعفا در ماه های اول سال ۹۸ به گوش رسیده بود و نیکبخت طی نامه ای که به استاندار نوشته بود استعفای خود را در آن اعلام کرد که با مخالفت استاندار مواجه شد و مهمترین پست  وزارت کشور در  شهرستان کهگیلویه همچنان بدون متصدی و شهرستان کهگیلویه همچنان در رکود.

این منبع آگاه در گفت و گو با کهگیلویه گفت : نیکبخت روز گذشته به مرکز استان رفته بود و قراربود امروز جواب نهایی را از استاندار دریافت کند که یا به عنوان فرماندار کهگیلویه به دهدشت برگردد یا استعفای مجدد خود را کلید بزند که در نهایت شواهد نشان میدهد که با استعفای وی موافقت شده اما تا کنون هیچ نامه رسمی در این مورد منتشر نشده و همه ی خبر ها بر اساس شنیده هاست.

نیکبخت در روز اول هفته چند جلسه مهم در شهرستان دارد که حضور و عدم حضور وی میتواند بسیاری از مسائل را روشن کند.

باید منتظر ماند و دید که استاندار که تکلیف ماندن یا رفتنش هنوز در هعاله ای از ابهام است کهگیلویه را همچنان منفعل می خواهد یا با صدور حکم فرمانداری برای گزینه جدید ثبات را به کهگیلویه بر می گرداند یا نه.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک