آخرین اخبار

2. خرداد 1398 - 15:00   |   کد مطلب: 8959
پس از حواشی و کش و قوص های فراوان در مورد دو پست معاونت عمرانی و معاونت برنامه ریزی فرمانداری کهگیلویه سر انجام امروز آیین معارفه ای در فرمانداری کهگیلویه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری  کهگیلویه؛ پس از حواشی و کش و قوس های فراوان در مورد دو پست معاونت عمرانی و معاونت برنامه ریزی  فرمانداری کهگیلویه سر انجام امروز آیین معارفه ای در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 

در این آیین محمد آروس به سمت سرپرست معاونت عمرانی و تورج رزمجو با حفظ سمت بخشداری سوق به سمت معاونت برنامه ریزی منصوب شدند.

با توجه به این دو انتصاب در شهرستان کهگیلویه بر سرپرستان این شهرستان اضافه شد و حتی فرماندار کهگیلویه نیز به عنوان سرپرست معرفی شده تا جایی که در پورتال فرمانداری کهگیلویه در بخش معرفی فرماندار نام فرماندار قبلی به همراه سوابق کاری وی در این درگاه اینترنتی درج شده است.

 

 
 

 

اینکه چرا هنوز حکم فرماندار کهگیلویه برای جعفر نیکبخت به عنوان فرماندار  صادر نشده جای سوال دارد که هنوز پس از گذشت مدت زیادی کسی پاسخی برای این سوال مطرح نکرده است. اما بلاتکلیفی در کهگیلویه با اینگونه انتصاب ها، اذهان را به سمت بی ثبات بودن بخش دولتی در شهرستان کهگیلویه سوق میدهد که امیدواریم هر چه زودتر ثبات به مرکز کهگیلویه برگردد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک