آخرین اخبار

2. خرداد 1398 - 14:00   |   کد مطلب: 8957
جلسه شورای سلامت شهرستان کهگیلویه در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان و با حضور اعضای این شورا و برخی از مسئولین ادارات کهگیلویه برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ جلسه شورای سلامت شهرستان کهگیلویه در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان و با حضور اعضای این شورا و برخی از مسئولین ادارات کهگیلویه برگزارشد.

 

ابراهیم خنجری معاون فرمانداری کهگیلویه در این جلسه با اشاره به تصویب مصوبات مختلف در جلسات گفت: اگر قرار باشد که مصوباتی در جلسات مطرح شود و هر کس پشت گوش بیندازد و‌کارهایی که محول می شود را رها کند همان بهتر که مصوبه ای نداشته باشیم یا اینکه حداقل یک مصوبه داشته باشیم و همان یک مصوبه را عملی کنیم.

 

خنجری افزود: من مخالف انتقاد و پیشنهاد برای حل مشکلات نیستم اما هدف ما و شورای سلامت این است که دست در دست هم دهیم تا منافع عمومی را به حداکثر برسانیم.

وی با اشاره به موضوع مطرح شده توسط یکی از اعضا در مورد اتومبیل حمل گوشت گفت: آن چیزی که در مورد ماشین حمل گوشت مد نظر است این است که باید تهیه و مشکلات آن برطرف شود و از شهرداری می خواهیم که در حل این مشکل مجموعه مرکز بهداشت را یاری دهند. همه ما مشکلات شهرداری را میدانیم اما با حداقل امکاناتی که داریم باید تمام تلاشمان را انجام دهیم که این موضوع که به صورت مستقیم با سلامت مردم رابطه دارد را حل کنیم.

 

 

خنجری گفت: نگاه انتقادی باید به نتیجه و پیشنهاد مناسب و حل کننده ختم شود نه اینکه فقط درد ها گفته شود ولی راه چاره و درمانی در پی آن معرفی و پیشنهاد نشود.

 

وی افزود:وضعیت امروز در مورد کشتار غیر مجاز با سه ماه گذشته قابل قیاس نیست ولی باید بهتر از این شویم و شرایط بهتر از این باشد. کسانی هستند که ذبح غیر قانونی انجام می دهند و این را نمی شود کتمان کرد اما آن چیزی که اینجا مهم است این است که باید اینگونه ذبح ها به حداقل برسد چرا که به صورت مستقیم با سلامت و جان مردم سروکار دارد و این ممکن است سلامت بخش عمده ای از جامعه را تهدید کند.

 این مسئول همچنین در مورد ترمینال بخش های سوق،چاروسا،دیشموک و شهرستان لنده گفت: این موضوع حتما باید در شورای ترافیک مورد بررسی قرار بگیرد وتمهیدات لازم اندیشیده شود تا شرایط بهتر شود. ما همیشه با این معضل روبه رو بودیم که در ساعات خاصی از روز وسایل نقلیه از ترمینال بیرون می آیند وتجمع آن ها باعث کند شدن ترافیک در خیابان های اصلی شهر می شود.

 

در پایان جلسه اعضا با در دست داشتن پلاکارهایی به کمپین بسیج ملی کنترل فشار خون پیوسته و از این کمپین حمایت کردند.

 

در ادامه تصاویر تکمیلی آمده است؛

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک