آخرین اخبار

30. ارديبهشت 1398 - 23:44   |   کد مطلب: 8955
در بازید فرمانده سپاه از بخش های قلعه ریسی و دیشموک مطرح شد؛
خرمدل: مسئولین بیایند و ببینند / همکاری مسئولین اتفاقات بزرگتری را در این مناطق رقم خواهد زد
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویر احمد،سرهنگ حمید خرمدل صبح امروز از فعالیت های قرارگاه پیرفت و آبادانی سپاه در شهرستان کهگیلویه و در بخش های چاروسا و دیشموک‌ بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه فرمانده  سپاه فتح کهگیلویه و بویر احمد،سرهنگ حمید خرمدل صبح امروز از فعالیت های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در شهرستان کهگیلویه و در بخش های چاروسا و دیشموک‌ بازدید کرد.

فرمانده سپاه فتح درحاشیه این بازدید ها با امام جمعه شهر قلعه ریسی حجت الاسلام والمسلمین صلواتی دیدار و از پروژه مصلی نماز جمعه این شهر  نیز دیدن کرد.
 
وی در گفت و گو با خبرنگار کهگیلویه گفت: به همراه مجموعه قرارگاه پیشرفت و آبادانی از دهستان جاورده و دیروز هم از دهستان چین بازدید هایی صورت گرفت و باید دید که  این جوانان  با حداقل امکانات و حداقل اعتبارات کاری بزرگ انجام دادند و باید گفت که حتی بعضی از روستاها را نجات دادند. 
 
 
 
سرهنگ خرمدل گفت : جوانان بسیجی قرارگاه وپیشرفت و آبادانی در مقطعی حتی برخی روستاها را نجات دادند و باعث شدند مهاجرت معکوس صورت بگیرد و امید به زندگی و امید به اشتغال افزایش پیدا کند که این منظور ما از تشکیل قرارگاه بوده است.
 
وی افزود: در قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه، در حوزه عمران و آبادانی ، حوزه فرهنگی ، آموزش و اشتغال کارهای با ارزش و مهمی دارد صورت می‌گیرد و با ظرفیت‌هایی که موجود است،اگر  مردم، مسئولیت، مجموعه قرارگاه و بسیج در کنار هم قرار گیرند می‌توانند گام‌های بزرگتر و موثرتری را بردارد.
فرمانده سپاه فتح با بیان اینکه کار جوانان قرارگاه باید دیده شود گفت :  من از مسئولین درخواست دارم بیایند و ببینند اتفاقاتی که این جا افتاده و ظرفیت‌هایی که در ادارات و مجموعه های اداری وجود دارند در کنار قرارگاه قرار دهند تادوستان ما بتوانند اتفاقات بزرگ را با سرعت بیشتری رقم بزنند.
 
 
 
 
سرهنگ خرمدل با اشاره به کارهای بزرگی که جوانان کهگیلویه ای انجام دادند گفت : جا دارد که مسئولین بیایند و فعالیت های این جوانان را از نزدیک ببینند. مجموعه قرارگاه افراد جوانی هستند که حتی سن بعضی از آنها به ۲۰ سال هم شاید نرسد ولی شور و وجدان کاری و غیرت دینی باعث شده که در روستاهایی که بعضا صعب‌العبور هستند  چندین کیلومتر پیاده  روی کنند تا به جاده اصلی برسند و این جوانان رفتند و با حداقل امکانات کار کردند و امید را به متن جامعه منتقل کردند.
 
وی افزود: این مجموعه بیش از ۱۳۰ پروژه را در دهستان طیبی سرحدی شرقی(جاورده)، دهستان بهمئی سردسیر شرقی(دیشموک)، دهستان زیلایی ، دهستان چین ، دهستان بهمئی گرمسیر شمالی( ممبی)  در ۴۰۰ روستا را در دستور کار قرار دادند و چیزی نزدیک به  ۴۰ درصد از این پروژه ها تکمیل شده و مردم دارند از آن بهره برداری میکنند.
 
 
 
 
فرمانده سپاه فتح استان گفت : یکی از مهم‌ترین  موارد اصلی ما برای فعالیتهای اینچنینی وجود مشارکت مردمی است و معتقدیم که حتما باید مردم در این فعالیت ها مشارکت داشته باشند تا اثرگذاری آن ها بیشتر باشد.
 
گفتنی است فرمانده سپاه فتح استان درحاشیه این بازدید با برخی از مردم قلعه ریسی دیدار و به درد و دل های آن ها گوش کرد و یکی از مشکلات و‌مطالبات مهم مردم قلعه ریسی را که عدم وجود وسیله نقلیه سنگین جهت کشت برنج در چندین هکتار زمین زراعی  بود را حل کرد. نکته قابل توجه اینکه مردمی که ابتدا به خاطر بی توجهی برخی از مسئولین مربوط  ناراحت و عصبی بودند بعد از حل این مشکل تقدیر و تشکر بسیار زیادی از فرمانده مردمی سپاه فتح استان کردند.
 
 
در ادامه‌تصاویر تکمیلی آمده است؛
 
 
 
 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک