آخرین اخبار

28. ارديبهشت 1398 - 10:41   |   کد مطلب: 8950
ایمان قنبری معلم دهدشتی است که در بخش قلعه ریسی، درمدرسه شهید خورند جاورده مشغول تدریس است. این معلم که رابطه بسیار خوبی با دانش آموزان خود دارد علاوه بر تدریس و دغذغه درس دانش آموزان فعالیت های بسیار خوبی در مدرسه انجام داده است و به تازگی گروه سرودی از آن ها تشکیل داده است.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛  ایمان قنبری معلم دهدشتی است که در بخش قلعه ریسی،  درمدرسه شهید خورند  جاورده مشغول تدریس است. این معلم که رابطه بسیار خوبی با دانش آموزان خود دارد علاوه بر تدریس و دغذغه درس دانش آموزان فعالیت های بسیار خوبی در مدرسه انجام داده است و به تازگی گروه سرودی از آن ها تشکیل داده است.

 
یکی از کارهای این گروه‌که بازتاب خوبی در فضای‌مجازی داشته  کلیپ جنتلمن های انقلاب بوده که توسط این معلم خوش ذوق و باهمکاری دانش آموزانش ساخته شده است.
 
 
به عقیده این معلم دانش آموزان قلعه ریسی و مخصوصا مدرسه شهید خورند علی رغم کمبود ها و محرومیت هایی که همیشه گریبان گیر مردم این خطه از کهگیلویه بوده اما استعدادهای متفاوت و فراوانی در کودکان و نوجوانان وجود دارد که متاسفانه شرایط سخت زندگی و محرومیت های مختلف مانع از شکوفایی این استعدادها می شود.
 
در ادامه ویدئوی جنتلمن های انقلاب را می توانید ببینید؛
 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک