آخرین اخبار

23. ارديبهشت 1398 - 11:40   |   کد مطلب: 8947
در گفت و گو با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی دهدشت مطرح شد؛
اعزام ۱۲۰ روحانی مبلغ در ماه مبارک رمضان به شهرستان کهگیلویه
حجت‌الاسلام نعمتی پور: از چند روز قبل مردم شهرستان با درخواست روحانی به اداره تبلیغات اسلامی، خود را برای حضور آنان فراهم کردند و امیدواریم روحانیون بتوانند با مطالعه و اندوخته علمی خود خاطره تبلیغی خوبی از خود به یادگار بگذارند.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛  حجت‌الاسلام عبد الله نعمتی پور رئیس تبلیغات اسلامی کهگیلویه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری کهگیلویه با بیان اینکهنزدیک به ۱۲۰ روحانی به نقاط مختلف شهرستان کهگیلویه در ماه مبارک رمضان اعزام شده اند افزود:این تعداد روحانی به بخش های سوق، قلعه رئیسی، دیشموک و روستاهای این شهرستان اعزام شدند.

 

حجت‌الاسلام نعمتی پور استقبال از روحانیون اعزامی را مطلوب توصیف و اضافه کرد: از چند روز قبل مردم شهرستان با درخواست روحانی به اداره تبلیغات اسلامی، خود را برای حضور آنان فراهم کردند و امیدواریم روحانیون بتوانند با مطالعه و اندوخته علمی خود خاطره تبلیغی خوبی از خود به یادگار بگذارند.

 

وی رسالت همه پیامبران را تبلیغ دین الهی برشمرد و ابراز کرد: مبلغان دین باید همواره تلاش کنند تا با رعایت اخلاق اسلامی و پسندیده احکام دین مبین اسلام را به جوانان و افراد جویای احکام اسلامی بیاموزند.

 

معاون تبلیغات اسلامی کهگیلویه با اشاره به آیه ۳۹ سوره احزاب، «الذین یبلغون رسالات الله و. ..)؛ یادآور شد: مبلغ دین باید در زمینه تبلیغ اخلاص داشته باشد و از هیچ کس جز خداوند تبارک و تعالی نترسد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک