آخرین اخبار

21. ارديبهشت 1398 - 10:07   |   کد مطلب: 8944
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در روزهای ماه مبارک رمضان که مصادف با فعالیت کلاس‌های درسی در مدارس است برای رعایت حال معلمان و دانش‌آموزان هر ساعت درسی 10دقیقه کاهش و به زنگ تفریح اضافه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان،هادی زارع پور در نشست معاونین و رؤسای آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق استان در یاسوج در روزهای ماه مبارک رمضان که مصادف با فعالیت کلاس‌های درسی در مدارس است برای رعایت حال معلمان و دانش‌آموزان هر ساعت درسی 10دقیقه کاهش و به زنگ تفریح اضافه می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به اولویت ساماندهی نیروی انسانی و تدوین برش استانی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش امسال تمامی مجتمع‌های آموزشی روستایی حذف و به صورت مدرسه‌ای فعالیت می‌کنند.

وی گفت: تجمیع مدارس کم جمعیت بویژه 1 و 2 و 3 نفره از اولویت‌های امسال در آموزش و پرورش برای سال تحصیلی جدید است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان هم گفت: برنامه های فرهنگی و هنری ،مسابقات و اردوها از مهمترین اولویتهای غنی سازی اوقات فراغت در تابستان امسال است.

سیدبهاءالدین ملک حسینی گفت: اعزام دانش آموزان به مسابقات قرآن-عترت و نماز –فرهنگی وهنری-اردوی علوی و زیارت اولیها از مهمترین برنامه های اردویی در تابستان 98است.

انتهای پیام/

منبع : فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک