آخرین اخبار

17. ارديبهشت 1398 - 14:16   |   کد مطلب: 8941
هفته گذشته جمعی از بازاریان بازار روز شهر دهدشت در پی اعمال سیاست های جدید شهرداری و شورای اسلامی مبنی بر افزایش نرخ پرداخت عوارض مغازه های واقع شده در این بازار، از ورود مردم جهت خرید مایحتاج روزانه خود جلوگیری کرده و با بستن مغازه های خود اعتراضشان را به افزایش بی سابقه عوارضات شهرداری نشان دادند.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ هفته گذشته جمعی از بازاریان بازار روز شهر دهدشت در پی سیاست های جدید شهرداری و شورای اسلامی مبنی بر افزایش نرخ پرداخت عوارض مغازه های واقع شده در این بازار، از ورود مردم جهت خرید مایحتاج روزانه خود جلوگیری کرده و با بستن مغازه های خود اعتراضشان را به افزایش بی سابقه عوارضات شهرداری نشان دادند.

 

یکی از کسبه بازار روز دهدشت در گفت و گو با خبرنگار کهگیلویه گفت: در دیداری که نمایندگان بازار روز با مسئولین شهرستانی داشتند مواردی به تصویب رسید که به نفع بازاریان و کسبه بازار هم هست و به نوعی مذاکرات برد بردی صورت گرفته است که امیدواریم مثل برجام نشود.

 

یکی دیگر از بازاریان گفت: با توجه به اسناد و مدارکی داریم که نشان میدهد حق با ماست اما تا روزهای آینده نیز صبر می کنیم.

 

 

 به گفته بازاریان،عدل هاشمی پور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی که در سال های گذشته شهردار شهر دهدشت بوده  نیز دقایق کوتاهی در این نشست حضور داشت و فعلا قرار شد که جزئیات موارد مطرح و تصویب شده جایی عنوان نشود تا مرحله اجرای آن ها.

 

بازارچه بازار روز یکی از قدیمی ترین بازارچه های شهر دهدشت و در واقع تنها بازار روز این شهر است که از سالیان گذشته تاکنون محل کسبی برای اقشار مختلف مردم است.

 

به گفته بازاریان و کسبه بازار روز دهدشت این بازار که امروزه به عنوان بازار روز شناخته می شود در گذشته زمینی بی استفاده بود که گاهی کودکان در آن بازی می کردند اما مردم خود این بازار را آباد کرده و به آن تا حدودی سر و سامان دادند و در سال های اخیر نیز همیشه با شهرداری بر سر عوارض و امکانات این بازار بحث و جدل هایی وجود داشته است.

 

با توجه به شرایط موجود و اسنادی که شهرداری دهدشت در دست دارد و آن ها را نیز به دادگاه تحویل داده است، زمین این بازار متعلق به شهرداری است و اکثر قریب به اتفاق کسبه در سال های گذشته این سند ها را امضاء کردند.

 

باید منتظر ماند تا ببینیم سرانجام قدیمی ترین بازار شهرستان کهگیلویه به کجا خواهد انجامید و نتیجه مذاکرات دهدشت برد برد خواهد شد یا باز هم این نارضایتی ها و کشمکش ها ادامه دارد.

 
 در ادامه تصاویر مربوط به بازار روز دهدشت آمده است؛
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک