آخرین اخبار

13. ارديبهشت 1398 - 23:03   |   کد مطلب: 8935
اولین جشنواره سفره سالم و توانمندی‌های روستایی در بخش چاروسا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ اولین جشنواره سفره سالم و توانمندی‌های روستایی در بخش چاروسا برگزار شد.

محمودی بخشدار دیشموک ضمن تشکر از فعالیتهای قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان گفت: امیدواریم فعالیتهای قرارگاه در دهستان طیبی سرحدی غربی نیز انجام و کل بخش تحت پوشش اقدامات محرومیت زدایی آنها قرار گیرد
محمودی به دیگر پروژه مهم این قرار گاه از جمله استخر بزرگ در روستای ابله نیزاشاره ای کرد و افزود : این طرح در زمینه ی آب رسانی به روستا و بهبود آبرسانی کشاورزی و باغات روستا کمک بزرگی کرد که جا دارد از آنها نهایت قدر دانی را داشته باشم.

وی در خصوص مسئول جوان قرارگاه پیشرفت و ابادانی دهستان جاورده گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران امروزه اعتماد به جوانان می تواند زمینه ی رشد و شکوفایی هر منطقه و کشور شود و ما از نزدیک شاهد تلاش مسئول جوان قرار گاه پیشرفت در دهستان جاورده هستیم و کما اینکه در دوران دفاع مقدس همین جوانان بودند که حماسه آفریدند و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند امروز نیز جوانان می توانند با تلاش و رفع محرومیت ها که دشمن اصلی منطقه هست این منطقه را به پیشرفت برسانند.

 

بخشدار چاروسا ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور مدعویین درجشنواره ی سفره ی سالم و توانمندی های روستای در دهستان جاورده گفت : بخش چاروسا به دلیل عمق محرومیت نیازمند توجه جدی مسئولین میباشد و بهمین جهت قرارگاه در دهستان طیبی سرحدی شرقی به مرکزیت جاورده فعالیت دارد و با اقدامات خود در جهت رفع غبار محرومیت از چهره منطقه تلاش دارد.

علی محمودی با اشاره به پروژه های اجرا شده در دهستان طیبی سرحدی شرقی گفت ؛پروژه دیوار حائل که در روستای چم لپو اجرا گردید در زمان سیل اخیر ،روستا را از خسارات زیاد حفظ نمود.

 

مجتبی دژه مسئول قرار پیشرفت و آبادانی سپاه در دهستان طیبی سرحدی شرقی در مورد برگزاری این جشنواره گفت: هدف از برگزاری این جشنواره، تبلیغ و ترویج استفاده از غذاهای سالم و بومی روستاها و همچنین در کنار آن برگزاری نمایشگاهی از دستاوردها و تولیدات روستایی در عرصه محصولات غذایی، فرآورده‌های محصولات کشاورزی و دامی و همچنین صنایع دستی روستاهای بخش چاروسا بویژه دهستان طیبی سرحدی شرقی است.

 

مجتبی دژه در ادامه گفت: این نخستین بار است که چنین جشنواره‌ای در بخش چاروسا برگزار می‌شود و سعی‌مان این است که آخرین جشنواره نیز نباشد و جشنواره‌هایی مرتبط با توانمندی‌های روستایی را در آینده در این بخش برگزار نماییم.

 

لازم به ذکر است، این جشنواره ۱۳ اردیبهشت‌ماه و از ساعت ۱۷در ورزشگاه روستای جاورده،مرکز دهستان طیبی سرحدی شرقی و با حضور سید مسعود پرهیزگار مسئول قرارگاه پیشرفت و ابادانی سپاه فتح حاج اقا ابون مسئول سلامت منطقه ۴ قرارگاه پیشرفت و ابادانی کشور و مسئولین کارگروه های استانی قرارگاه پیشرفت آبادانی، بخشدار چاروسا,دهیاران، اهالی بخش و مسئولان استانی برگزار شد.

 

انتهای پیام/

منبع :عصر زاگرس

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک