آخرین اخبار

24. فروردين 1398 - 13:38   |   کد مطلب: 8922
ادامه امداد رسانی به مناطق سیل زده خوزستان؛
پیوند نخل و بلوط در منطقه سیل زده عین 2 خوزستان + تصاویر
گروه های جهادی و موکب های اربعین شهر های مختلف در این شرایط بحرانی عزم خود را جزم کرده و مسافت های طولانی را به خوزستان آمدند تا به مردم سیل زده این دیار خدمت کنند.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ اهل هر شهر و دیاری که باشید، این روز‌ها به سادگی می‌توانید با قدم زدن در مناطق سیل زده خوزستان  همشهریان تان را بیابید؛جهادگرانی که برای رفع خسارت‌های ناشی از سیلاب روانه این دیار شده اند. جهادگرانی که تشکر از ایشان ورد زبان آسیب دیدگان سیلاب است.

گروه های جهادی و موکب های اربعین شهر های مختلف در این شرایط بحرانی عزم خود را جزم کرده و مسافت های طولانی را به خوزستان آمدند تا به مردم سیل زده این دیار خدمت کنند.

موکب های شهدای گمنام دهدشت به همراهی گروه جهادی شهدای گمنام سپاه ناحیه کهگیلویه و موکب سپاه فتح استان کهگیلویه و بویر احمد به استان خوزستان سفر کردند تا بتوانند بخشی از مشکلات مردم سیل زاده را برطرف کنند و مرهمی باشند بر آلام آن ها.

نکته قابل توجه و جالب ، برقراری پیوند برادری بیش تر بین گروه های اعزامی از استان و  مردم خون گرم خوزستان بود که در همه موارد کاملا مشخص بود. موکب های سپاه که در شهر شیبان عراق مستقر شده اند با کمک مردم شهر شیبان اقدام به پخت حدود 1000 غذا در هر وعده می کنند.

 

گروه جهادی سپاه کهگیلویه نیز که برای امداد رسانی به منطقه سیل زده عین 2 اهواز رفته با همکاری مردم این شهر اقدام به بستن سیل بند این شهر کردند و توانستند بعد از 8 ساعت تلاش بی وقفه سیل بند این منطقه را تکمیل کنند تا آب ورودی به کانال سلمان کمتر وارد خانه های اهالی شود.

نکته مهم و جالب توجه در این امداد رسانی تشویق و تشکر مردم عین 2 اهواز از گروه جهادی کهگیلویه و سپاه بود که با شعرهای محلی و عربی از این جوانان تشکر کردند. این برادری و همدلی مطمئنا می تواند نوید بخش  روزهای روشن تری در ارتباطات مردم ایران مخصوصا استان کهگیلویه و بویر احمد وخوزستان باشند و میتواند این پیوند را بیش از آن چیزی که تا کنون وجود داشته محکم کند.

 

هم اکنون گروه جهادی شهدای گمنام وارد منطقه عین 2 شده و در حال خدمت رسانه به مردم است تا شاید بتوانند بخشی از خسارت هایی که سیل می تواند به خانه های اهالی برساند را تخفیف دهند.

 

 در ادامه تصاویر مربوط به امداد رسانی به مردم خوزستان آمده است؛

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک