آخرین اخبار

17. فروردين 1398 - 13:14   |   کد مطلب: 8909
چاله چوله ها و وصله های خیابان های دهدشت علاوه بر اینکه چهره بسیار زشتی از شهر را به نمایش می گذارد موجب کلافگی و اعتراض مردم شده و این معضل به دور از رسالت شهرداری است که مهمترین آن خدمت رسانی به مردم اشت.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ یکی از مهمترین مناظر شهری که باید به آن توجه ویژه ای داشت آسفالت مناسب و یک دست خیابان هاست تا شهروندان در محیطی امن همراه آسایش خیال و راحتی با عبور از خیابان ها به کارهای روزمره زندگی خود بپردازند.
 
 
 
خدمات شهری یک امرضروری است که باید در جهت رفاه حال جامعه  و کمک به حل مسائل و مشکلات عمومی آن ها مورد توجه قرارگیرد. یکی از مهمترین این خدمات خیابان ها و کوچه های شهرهاست که این خیابان ها باید بتوانند امنیت و آسایش شهروندان را در بر داشته باشند.
 
 

شهر دهدشت که قدمتی دیرینه دارد و مهد فرهنگ و ادب است ولی آسفالت برخی از خیابان هایش موجبات نارضایتی و گلایه مردم را به همراه داشته. معضل چاله چوله های خیابان های آن مردم را با چالش های جدی مواجه ساخته است. چاله چوله ها و وصله های خیابان های دهدشت علاوه بر اینکه چهره بسیار زشتی از شهر را به نمایش می گذارد موجب کلافگی و اعتراض  مردم شده و این معضل به دور از رسالت شهرداری است که مهمترین آن خدمت رسانی به مردم اشت.

 
خیابان های بلوار خاتم الانبیاء دهدشت،معروف به خیابان تامین اجتماعی  و کوچه های آن  جزو خیابان های پر ترافیک شهر  هستند. به گفته مردم شهر این گونه عوارض علاوه براینکه موجب مستهلک شدن وسایل نقلیه  می شوند، گاهاً مشاهده شده که رانندگان برای اینکه با این چاله چوله ها برخوردی نداشته باشند مجبور به انحراف از مسیر می شوند وخطرهای جانی برای عابرین پیاده بوجود آمده است.

 

 
انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک